Διαβάστηκε από 3276αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/6/2007
Νέος, αλουμινένιος και οριακά ικανοποιητικός
Οι πλούσιοι χώροι και η λειτουργικότητα, συνδυάζονται αρμονικά με την κομψότητα και τη πολυτέλεια, στο εσωτερικό του νέου Mondeo.
Η νέα κινητήρια μονάδα 1,6 Duratec με τεχνολογία Ti-VCT χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Mondeo και συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. H κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, προκειμένου να μειωθεί το βάρος και παράλληλα να αυξηθεί η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, ενώ διαθέτει ηλεκτρονικά χαρτογραφημένο, πλήρως ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής. Οι 125 ίπποι κινούν με οριακή άνεση το αμάξωμα σε επαρχιακό δρόμο, γεγονός που έγκειται στο μεγάλο βάρος του αμαξώματος, αναγκάζοντας τον οδηγό να κρατάει ψηλά τις στροφές, ιδιαίτερα σε ανηφόρες. Σε ανοικτό δρόμο ικανοποιεί με τη δύναμή του, κάτι που οφείλεται στο ότι το 90% της μέγιστης ροπής των 160 Nm επιτυγχάνεται μεταξύ 2.000 σ.α.λ και 6.000 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στα 7,4 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ και σε συνθήκες υψηλής πίεσης δεν ξεπερνά τα 10 λίτρα, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό στην εποχή που ζούμε, και τις τιμές της αμόλυβδης βενζίνης.
Ο χώρος αποσκευών των 528 λίτρων, μπορεί να φιλοξενήσει με ευκολία τις ανάγκες μια τετραμελούς οικογένειας.