Διαβάστηκε από 28093αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Kορυφαία οδική συμπεριφορά για το νέο Ford Mondeo 1,6.
Η μικρότερη έκδοση του Mondeo σηματοδοτεί την επιστροφή της Ford ύστερα από 7 χρόνια στη δημοφιλή -στη χώρα μας- κατηγορία των μεσαίων σεντάν 1,6 λίτρων. Το αυτοκίνητο δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τις μεγαλύτερές του εκδόσεις, ειδικά από τη στιγμή που ο 1.600άρης κινητήρας του δεν υπολείπεται σημαντικά σε απόδοση.
Στη νέα γενιά του Mondeo, η Ford επέλεξε να αντικαταστάσει τον 1.800άρη κινητήρα των 125 ίππων του προηγούμενου μοντέλου με μια νέα έκδοση του γνωστού μας -και πιο σύγχρονου- 1,6 Duratec Ti-VCT, αντίστοιχης ονομαστικής απόδοσης.
Η επιλογή αυτή της Ford έδωσε το πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο να "παίξει" πιο ανταγωνιστικά σε αγορές όπως η ελληνική, όπου τα 1.600 κ.εκ. εκτιμώνται ιδιαίτερα στην κατηγορία των μεσαίων, με το επιπλέον πλεονέκτημα ενός από τους ισχυρότερους 1.600άρηδες κινητήρες της αγοράς.
Πιο ενδιαφέρουσα εμφάνιση και στο 1,6
Το Mondeo 1,6, λοιπόν, αποτελεί τη βασική έκδοση της νέας γενιάς του μεσαίου της Ford, η οποία, όπως είναι φυσικό, έχει διατηρήσει τη νέα, πιο αρχοντική και "ψαγμένη" εμφάνιση του μοντέλου, την οποία πρωτογνωρίσαμε στη δίλιτρη έκδοση. Η εμφάνιση αυτή, σε συνδυασμό και με τις μεγαλύτερες διαστάσεις του νέου μεσαίου της Ford, ευθύνεται για την εμφανή αλλαγή στην αισθητική προσέγγιση του Mondeo (αφήνοντας πίσω τη συντηρητική σχεδίαση της προηγούμενης γενιάς), τοποθετώντας το -τουλάχιστον αισθητικά- σε πιο premium μονοπάτια.
Βασική έκδοση κάτω από τα 20.000 ευρώ
Αυτή η αναβάθμιση του νέου Mondeo, η οποία μάλιστα δεν έχει μείνει μόνο στον αισθητικό τομέα, αλλά επηρέασε και τομείς όπως η ποιότητα και η τεχνολογία, δεν είχε σημαντικά αρνητικό αντίκτυπο στις τιμές: κάτω από το ψυχολογικό όριο 20.000 ευρώ ξεκινά, λοιπόν, στη βασική του έκδοση 1,6 Ambiente το νέο Mondeo (19.720 ευρώ). Βέβαια, στην έκδοση αυτή απουσιάζουν εξοπλιστικά στοιχεία όπως το ράδιο-cd, ο αυτόματος κλιματισμός και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, τα οποία ο υποψήφιος αγοραστής θα βρει στην αμέσως επόμενη έκδοση Trend (21.220 ευρώ).
Μας άρεσε
Η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το αυτοκίνητο, η ποιότητα κύλισης, η εξωτερική εμφάνιση, οι πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία στις επιταχύνσεις εν κινήσει, η ποιότητα στο εσωτερικό και οι χώροι.
Δεν μας άρεσε
Ο σχετικά αυξημένος θόρυβος του κινητήρα στις υψηλότερες στροφές, το ότι το αυτοκίνητο είναι βαρύ και το δείχνει.