Διαβάστηκε από 27547αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Ίσως το πιο ισορροπημένο OPC
Πολλές είναι οι αλλαγές που φέρει και στο "στήσιμό" του το κορυφαίο Corsa, όπως είναι το χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 15 χλστ., ο πίσω άξονας με τη βελτιωμένη κατά 25% στρεπτική ακαμψία, τα ενισχυμένα φρένα, το τιμόνι και τα διαφορετικής ρύθμισης ελατήρια και αμορτισέρ. Βελτιώσεις απαραίτητες για να κρατηθούν στο δρόμο οι 192 ίπποι, όπως και γίνεται στην πράξη, χωρίς παράλληλα η ανάρτηση να είναι… κούτσουρο και να περνάει αφιλτράριστα στους επιβάτες την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος. Κατά την κίνηση στον ανοιχτό δρόμο, το Corsa OPC είναι σε θέση να "μαζέψει" πολλά χιλιόμετρα σε λίγο χρόνο, χωρίς ο οδηγός να νιώθει ανασφαλής, χάρη στη συμπαγή αίσθηση που αποπνέει. Εξίσου πολλά χιλιόμετρα μπορεί να δείξει το ταχύμετρο και σε μια διαδρομή με στροφές, ειδικά όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με γραμμές και η άσφαλτος είναι καλής ποιότητας. Επιπλέον, παρ' όλη την αυξημένη ισχύ στους εμπρός τροχούς, η ελκτική πρόσφυση είναι αρκετά καλή και μόνο με απότομο πάτημα του γκαζιού σε κλειστές στροφές με ολισθηρό οδόστρωμα θα "σπινάρει". Όσον αφορά στις υπερστροφικές τάσεις, δύσκολα θα κάνουν την εμφάνισή τους (π.χ. με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή) και αυτό θα γίνει σε γλιστερό δρόμο, ενώ το πίσω μέρος "μαζεύεται" εύκολα και γρήγορα, μέσω της κοντής κρεμαγιέρας με τις μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη. Από την άλλη όμως, το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ με τεχνητή αίσθηση και, σε συνδυασμό με το μέτριο κούμπωμα του επιλογέα των ταχυτήτων (ο οποίος θα μπορούσε να είχε πιο κοντές διαδρομές), στερεί από το Corsa OPC αρκετούς βαθμούς στην οδηγική απόλαυση.
Το Corsa OPC είναι σε θέση να κινηθεί γρήγορα με γραμμές, ενώ χωρίς το ESP θα ήταν ακόμη πιο ευχάριστο, με ένα πιο βαρύ και με λιγότερο τεχνητή αίσθηση τιμόνι.
Παρ' όλα τα χαμηλού προφίλ ελαστικά με τις μεγάλες ζάντες (225/35R18) και τη σφιχτή ανάρτηση, το Corsa OPC δε θα σας βγάλει τα… σφραγίσματα στις ανωμαλίες των δρόμων.