ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/7/2007
Test mtx
Skoda Fabia 1,6
Πιο δυνατό - πιο συμφέρον
Διαβάστηκε από 4843 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
skoda fabia - Η πρώτη Fabia με κινητήρα 1,6 λτ. προσφέρει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από την 1,4 λτ., ενώ παράλληλα με 13.090 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.
 Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη
Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη
Η πρώτη Fabia με κινητήρα 1,6 λτ. προσφέρει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από την 1,4 λτ., ενώ παράλληλα με 13.090 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.
Αντί του κινητήρα των 1,4 λτ. με τους 100 ίππους που εφοδιαζόταν η προγενέστερη Fabia (υπήρχε και η "μετατροπή" των 115 ίππων), η Skoda επέλεξε για την πιο δυνατή -προς το παρόν- έκδοση το μοτέρ των 1,6 λτ. με τους 105 ίππους, "κρατώντας" παράλληλα την τιμή του αυτοκινήτου σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Ομοιογένεια στο δρόμο
Η Fabia έχει τα "τυπικά" γνωρίσματα που διακρίνουν τα αυτοκίνητα του ομίλου VW στο δρόμο, όπως είναι η στιβαρότητα που αποπνέει και η ουδετερότητα των αντιδράσεών της. Το αμάξωμα του νέου μικρού αυτοκινήτου της Skoda παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο, ενώ το μόνο που πιθανόν να ενοχλήσει είναι ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα. Αρκετά ασφαλής είναι και στις στροφές, όπου το αυτοκίνητο θα ανοίξει την πορεία του (πιο εύκολα από το 1,4) με την ανάλογη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, χωρίς να φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό, αφού επανέρχεται άμεσα και εύκολα στην πορεία του. Όσον αφορά στην άνεση από την ανάρτηση, η Fabia 1,6 ικανοποιεί, ωστόσο τα χαμηλού προφίλ ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής (205/45 R16) ευθύνονται για ορισμένες ανωμαλίες που περνούσαν στο εσωτερικό με "ξερό" τρόπο.
¶νετο εσωτερικό με καλή ποιότητα
Στο θάλαμο των επιβατών της Fabia 4 ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές που έχουν στη διάθεσή τους είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας (300 λτ.). Η εικόνα του εσωτερικού με τη συμπαγή αίσθηση είναι λιτή, γεγονός που συμβάλλει θετικά στην εργονομία. Το επίπεδο της ποιότητας είναι καλό όσον αφορά στα ποικίλης υφής πλαστικά του ταμπλό, με κάποιες μικροατέλειες να παρατηρούνται στη συναρμογή και στο φινίρισμα μεταξύ ορισμένων επιμέρους επιφανειών.
Kινητήρας
skoda fabia - Η πρώτη Fabia με κινητήρα 1,6 λτ. προσφέρει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από την 1,4 λτ., ενώ παράλληλα με 13.090 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.
 Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη
Ο κινητήρας των 1,6 λτ. εμφανίζει καλή ελαστικότητα και κινεί με άνεση το αυτοκίνητο.
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ., με τους 105 ονομαστικούς και πραγματικούς ίππους, προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις από αυτό των 1,4 λτ. (της Fabia). Για του λόγου το αληθές, η Fabia 1,6 είναι πιο γρήγορη στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,7 δλ., στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχ. κατά 3,0 δλ., ενώ στα 80-120 χλμ./ώρα η διαφορά "ανοίγει" κατά πολύ, στα 7,9 δλ. Παράλληλα, το τράβηγμα του κινητήρα είναι καλύτερο στις χαμηλές στροφές, στοιχείο θετικό στις αστικές μετακινήσεις και σε μια επαρχιακή διαδρομή.
skoda fabia - Η πρώτη Fabia με κινητήρα 1,6 λτ. προσφέρει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από την 1,4 λτ., ενώ παράλληλα με 13.090 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.
 Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη
Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη, ενώ οι όποιες υποστροφικές τάσεις παρουσιάζονται με ομαλό τρόπο και ελέγχονται εύκολα.

skoda fabia - Η πρώτη Fabia με κινητήρα 1,6 λτ. προσφέρει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από την 1,4 λτ., ενώ παράλληλα με 13.090 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.
 Η οδική συμπεριφορά είναι ομοιογενής και προβλέψιμη
Στο λιτό αισθητικά ταμπλό της Fabia όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε σωστές θέσεις, ενώ ένα τμήμα από μαλακό πλαστικό αναβαθμίζει την ποιότητα.