Διαβάστηκε από 53352αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. είναι ο πιο δυνατός (ατμοσφαιρικός) της κατηγορίας και εμφανίζει παράλληλα τις καλύτερες ρεπρίζ.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. με τους 109 ονομαστικούς ίππους διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής (CVVT) και είναι ο πιο δυνατός ατμοσφαιρικός (μαζί με του Kia C'eed 1,4) της κατηγορίας. Στη πράξη ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα των ταχυτήτων. Ο τελευταίος έχει κοντές σχετικά διαδρομές, αλλά στις εναλλαγές των σχέσεων εμφανίζει ένα σφίξιμο και κατόπιν ένα κενό στο "κούμπωμα". Οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι πολύ καλοί, αφού στα 100 χλμ./ώρα από στάση έχει το δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας, ενώ στις ρεμπρίζ εμφανίζει τους καλύτερους χρόνους. Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο θόρυβο, η έντασή του δε θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο κινητήρας θα "ακουστεί" περισσότερο.