ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/9/2007
TEST
Nissan Tiida 1,6 5d
Ήπιων τόνων
Διαβάστηκε από 10639 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/9/2007
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Tiida παρέχει στους επιβάτες πολύ καλή άνεση.
Η 5θυρη έκδοση του Tiida εστιάζει σε ένα κοινό με λιγότερες οικογενειακές υποχρεώσεις, το οποίο αναζητά ένα γρήγορο και άνετο ιαπωνικό μικρομεσαίο χάτσμπακ αυτοκίνητο.
Με το πρόσφατο λανσάρισμα της πιο νεανικής 5θυρης έκδοσης του Tiida και του πιο οικογενειακού σεντάν, που προηγήθηκε λίγους μήνες νωρίτερα, η Nissan επανατοποθετείται στη δημοφιλή μικρομεσαία κατηγορία. Το χάτσμπακ μοντέλο διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο, πλάτος και ύψος σε σχέση με το 4θυρο (2.603, 1.695 και 1.533 χλστ. αντίστοιχα), από το οποίο όμως είναι πιο κοντό κατά 176 χλστ. και διαφοροποιείται σημαντικά στη σχεδίαση του πίσω μέρους.
Με xαμηλή τιμή
Το 5θυρο Tiida με τον κινητήρα των 1,6 λτ. ξεκινάει στην έκδοση Motiva από τα 15.200 ευρώ με μόνο 2 μετωπικούς αερόσακους. Στην αμέσως πιο πλούσια έκδοση Acenta κοστίζει 17.290 ευρώ. Επιπλέον, διατίθεται και με κινητήρα 1,8 λτ., ισχύος 126 ονομαστικών ίππων από 21.080 ευρώ, έκδοση η οποία δεν κρίνεται συμφέρουσα.
Λιγότερος όγκος, περισσότερο στιλ
Η απουσία του τρίτου όγκου στο 5θυρο Tiida έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός πιο κομψού συνόλου, το οποίο θα έδειχνε ακόμη πιο ισορροπημένο αισθητικά, αν το ύψος της οροφής ήταν χαμηλότερο. Από την άλλη πλευρά όμως, το χάτσμπακ Tiida στερείται όγκου χώρου αποσκευών, ο οποίος σε σχέση με του σεντάν είναι μικρότερος κατά 195 λτ. (με το συρόμενο πίσω κάθισμα του 5θυρου τραβηγμένου πίσω.)
Συν & Πλην
(+): Επιδόσεις, άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, χώρος για τα γόνατα πίσω, συρόμενο πίσω κάθισμα
(-): Μικρός χώρος αποσκευών, αίσθηση τιμονιού, κλίσεις στις στροφές, οδηγική αίσθηση

 
 Nissan Tiida 1,6 5d
Στοχεύοντας στην παροχή της μέγιστης άνεσης στο δρόμο
Εσωτερικό με καλή ποιότητα και αυξημένο χώρο για τα γόνατα
Κρυφός "άσσος" ο κινητήρας