ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2007
TEST
Μεταϊμπρε(ζ)ιονισμός!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 22885 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Ελεγχόμενη και ασφαλής σε οποιεσδήποτε συνθήκες
Ως γνήσιος εκπρόσωπος της Subaru, το νέο Impreza δε θα μπορούσε παρά να προσφέρει μια ασφαλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά, την οποία κατά κύριο λόγο το αυτοκίνητο οφείλει στη λειτουργία της αυτόματης τετρακίνησης Symmetrical AWD. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Subaru προχώρησαν και σε βελτιώσεις στην ανάρτηση του νέου μοντέλου, όπου εμπρός έχουν εξελιχθεί περαιτέρω το γόνατα, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα νέο σύστημα με διπλά ψαλίδια, στηριζόμενο πλέον σε υποπλαίσιο. Στην πράξη, το Impreza πραγματοποιεί απόλυτα αυτά που η Subaru υπόσχεται, αφού η τετρακίνηση με το μπλοκέ διαφορικό LSD εξασφαλίζει σχεδόν απόλυτη πρόσφυση στις στροφές. Όσο και να πιέσει κανείς το ιαπωνικό χάτσμπακ, αυτό δε θα εμφανίσει καμία απότομη αντίδραση (είτε υπερστροφή, είτε υποστροφή), αν και ο υπολειπόμενος σε δύναμη κινητήρας, δύσκολα θα εμπνεύσει τον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς. Αντίστοιχα, αποτρεπτικό στοιχείο πίεσης θα αποτελέσουν και οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος, οι οποίες οφείλονται στην πιο μαλακή ρύθμιση των αμορτισέρ. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα, η νέα γενιά του Impreza να προσφέρει αναβαθμισμένη και σε πολύ καλά επίπεδα πλέον άνεση στους επιβάτες του, ενώ αντίστοιχα πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης. Το σύστημα διεύθυνσης, τέλος, διαθέτει συνολικά καλή αίσθηση, αν και λίγο ελαφρύ στη θέση της ευθείας, ενώ τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς έχουν μέτρια απόδοση.
Σύστημα τετρακίνησης
Το σύστημα τετρακίνησης του Impreza με την ονομασία "Symmetrical AWD" ενσωματώνει ένα κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες κατανέμει τη ροπή του κινητήρα σε ποσοστό 50:50 εμπρός - πίσω, όταν όμως υπάρξει ολίσθηση ενός τροχού, στέλνεται ένα επιπλέον ποσοστό της ροπής στον τροχό που χρειάζεται. Μοναδικό στοιχείο του Impreza αποτελεί η δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, μέσω του ειδικού επιλογέα στην κονσόλα.
Με αυτόν τον ειδικό επιλογέα, μπορεί ο οδηγός να επιλέξει τις "μακριές" ή τις "κοντές" σχέσεις του κιβωτίου.

 
 Subaru Impreza 1,5R 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Οδική συμπεριφορά