Διαβάστηκε από 19874αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/12/2007
Η μαλακή σχετικά ρύθμιση των ανεξάρτητων αναρτήσεων σε όλους τους τροχούς δεν προδιαθέτει για δυναμική οδήγηση σε μια "σφιχτή" διαδρομή με στροφές.
Αισθητά βελτιωμένο παρουσιάζεται και στο δρόμο το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Mitsubishi, το οποίο εμπνέει περισσότερη σιγουριά από το απελθόν μοντέλο, χάρη στις πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις. Πρώτα απ' όλα, το πλαίσιο διαθέτει 56% καλύτερη στρεπτική ακαμψία (βασίζεται στην "παγκόσμια πλατφόρμα" Project Global, προϊόν συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler), το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 35 και 60 χλστ. αντίστοιχα και η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς είναι νέας σχεδίασης. Η τελευταία έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση προς όφελος της παροχής υψηλότερων ανέσεων, κάτι που εκτιμάται στους γεμάτους ανωμαλίες και λακκούβες δρόμους. Στην ευθεία, το νέο Lancer παρουσιάζεται σταθερό και δε φοβίζει ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, χωρίς ωστόσο να προδιαθέτει τον οδηγό να πηγαίνει συνεχώς με αρκετά χιλιόμετρα παραπάνω. Κάτι ανάλογο ισχύει και όταν το αυτοκίνητο κινείται σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές, όπου το αμάξωμα εμφανίζει κλίσεις όταν "πιέζεται", ενώ η αμεσότητα του τιμονιού ικανοποιεί περισσότερο από ό,τι η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός σε
ενδεχόμενο διόρθωσης της
πορείας του αυτοκινήτου, σε περίπτωση ηθελημένης πρόκλησης υπο/υπερστροφικών φαινομένων. Τάσεις οι οποίες εξαλείφονται εν τη γενέσει τους με την παρουσία του απενεργοποιούμενου συστήματος ευστάθειας (στάνταρ στην πιο πλούσια έκδοση). Ακόμη, τα φρένα, ενώ ικανοποιούν σε αίσθηση, δε διακρίθηκαν για την απόσταση φρεναρίσματος από τα 100-0 χλμ./ώρα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (περίπου + 4 μέτρα).