ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/12/2007
TEST
Έμφαση στο DNA
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 46069 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/12/2007
Σπορτίφ και στοιχειωδώς άνετο…
Το Μazda 6 επιδεικνύει πολύ καλή συμπεριφορά όντας ουδέτερο, ενώ το DSC επεμβαίνει διακριτικά -όποτε χρειαστεί.
Όπως και το προηγούμενο Mazda 6, έτσι και το νέο εστιάζει στην ευχαρίστηση της οδήγησης. Η ανάρτηση βασίζεται στη γεωμετρία του προηγούμενου, ωστόσο έχει δεχθεί εξέλιξη προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Έτσι, εμπρός τα διπλά ψαλίδια πάνω σε υποπλαίσιο εξακολουθούν να υφίστανται, ωστόσο τα σημεία σύνδεσης της γέφυρας στο πλαίσιο είναι 6 -από 4 του προηγούμενου- βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα του συστήματος στις στροφές. Ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων έχει έρθει πιο πίσω σε σχέση με το παρελθόν, έχουν αυξηθεί τα σημεία βάσης κατά 10 χλστ., ενώ η γωνία που σχηματίζουν τα αμορτισέρ είναι μεγαλύτερη, εξασφαλίζοντας καλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το κατά 14% πιο καλό σε στρεπτική ακαμψία πλαίσιο και την αναβαθμισμένη κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση, εξασφαλίζουν πολύ καλή συμπεριφορά. Οδηγικά, λοιπόν, το Mazda 6 εμπνέει με ασφάλεια τον οδηγό του και ακολουθεί πιστά τις εντολές του, παρουσιάζοντας ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης σε δρόμο με στροφές. Το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς στο στάνταρ εξοπλισμό (DSC) δεν επενεργεί συχνά. Σε αυξημένες ταχύτητες κίνησης, το νέο Mazda 6 επιδεικνύει σταθερότητα και προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης παρά τη σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, η οποία ωστόσο αντιδρά κάπως νευρικά σε εγκάρσιες ή έντονες ανωμαλίες. Τέλος, τα φρένα, παραδοσιακά για τα αυτοκίνητα της εταιρείας, κρίνονται και εδώ αποτελεσματικά.
Η ανάρτηση προσφέρει σταθερότητα και πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, μετριάζει ωστόσο ελαφρώς την άνεση μέσω της σφιχτής αίσθησής της.

"Κuzami"
Θυμάστε το Jinba Ittai; Τη φιλοσοφία σύνδεσης μεταξύ αναβάτη και αλόγου, που είχε εφαρμόσει η Mazda στο ΜΧ-5; Kάτι αντίστοιχο υποδηλώνει και το Kuzami. Είναι η φιλοσοφία που παρομοιάζει το συναισθηματικό δέσιμο του οδηγού με το αυτοκίνητο… Αυτό ξεκινάει από την πρώτη ματιά, την οδήγησή του, αλλά και την παραμονή του οδηγού στο εσωτερικό.

 
 Mazda 6 1,8 4d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Χώροι
Εσωτερικό
Oδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια