Διαβάστηκε από 6378αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2008
Η κορυφαία έκδοση του Daihatsu Sirion προσφέρει περισσότερη ισχύ και βελτιωμένες επιδόσεις, αναβαθμίζοντας το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Με το λανσάρισμα της ανανεωμένης γενιάς του Sirion, η Daihatsu εισάγει και στη χώρα μας τη μεγαλύτερη έκδοση του αυτοκινήτου με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων. Μάλιστα, για να τονίσει το διαφορετικό χαρακτήρα της έκδοσης, η εταιρεία προσφέρει το αυτοκίνητο στην ειδική έκδοση Sporty, η οποία εφοδιάζεται με ένα πλήρες body kit, που περιλαμβάνει: σπορ εμπρός προφυλακτήρα με στρογγυλούς προβολείς ομίχλης και μεγάλο αεραγωγό, πλαϊνά σπόιλερ, πίσω αεροτομή και ειδικές ζάντες αλουμινίου 8 ακτινών. Επίσης, για πρώτη φορά στη χώρα μας, το Sirion στην έκδοση 1,5 προσφέρεται με στάνταρ σύστημα ελέγχου της σταθερότητας (VSC), καθιστώντας ακόμη πιο ασφαλή την οδική συμπεριφορά του. Πάντως και σε αυτή την έκδοση, το Sirion διατηρεί τον περισσότερο προορισμένο προς την άνεση χαρακτήρα και των υπολοίπων εκδόσεων, χωρίς να προσφέρει κάποια σπορτίφ συμπεριφορά ή ακόμη και αίσθηση. Το τελευταίο οφείλεται και στο σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι, το οποίο όμως θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον οδηγό σε συνθήκες αστικής κίνησης.
Κινητήρας
Το 16βάλβιδο μοτέρ των 1,5 λίτρων κάνει το ντεμπούτο του και στο Sirion, μετά το Terios. Αποδίδοντας 108 δυναμομετρημένους ίππους, κινεί με άνεση το ελαφρύ Sirion, προσδίδοντάς του πολύ καλές επιδόσεις και προσφέροντας παράλληλα το κάτι παραπάνω σε αυτόν που αναζητά ένα λίγο πιο γρήγορο Sirion, σε σχέση με το ούτως ή άλλο "ψυχωμένο" 1,3. Πάντως και εδώ, όπως και στο 1,3, ο κινητήρας έχει θορυβώδη και τραχιά λειτουργία, η οποία γίνεται αρκετά αισθητή στο εσωτερικό, ειδικά στις υψηλότερες στροφές λειτουργίας. Το κιβώτιο, με τη σειρά του, έχει συνολικά ικανοποιητική κλιμάκωση, η αίσθηση όμως που αποκομίζει ο οδηγός από τον επιλογέα, είναι ελλιπής. Η κατανάλωση, τέλος, δεν έχει ανέβει σημαντικά σε σχέση με το 1,3, αφού η Daihatsu ανακοινώνει 6,2 λτ./100 χλμ. (5,8 στο 1,3).
Το εσωτερικό του Sirion 1,5 έχει ευχάριστη σχεδίαση, μέτρια όμως ποιότητα κατασκευής. Υπάρχουν, πάντως, πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ και οι χώροι των επιβατών είναι πολύ καλοί.
Ο κινητήρας του Sirion 1,5 δείχνει αξιοσημείωτη προθυμία κατά το ανέβασμα των στροφών, εκεί όμως θα γίνει πολύ αισθητός στο εσωτερικό του οχήματος.