ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Σύγχρονος “καουμπόη”
Ροπάτος κινητήρας με 4άρι αυτόματο κιβώτιο
Διαβάστηκε από 11615 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Ο κινητήρας των 3,7 λτ. έχει την απαιτούμενη δύναμη, αλλά "πνίγεται" από το 4 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο.
Ο 6κύλινδρος σε σχήμα V κινητήρας των 3,7 λτ. με ισχύ 211 ονομαστικών ίππων και ροπή 314 Nm είναι 12βάλβιδος, με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής και προέρχεται από το προγενέστερο Cherokee. Όμως, έχουν γίνει ορισμένες βελτιώσεις προς όφελος της χαμηλότερης κατανάλωσης (μειωμένη κατά 1,3 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με την Jeep) και της πιο πολιτισμένης λειτουργίας. Με το πάτημα του γκαζιού ακούγεται το χαρακτηριστικό βαθύ γουργουρητό, ενώ η επιτάχυνση είναι αρκετά καλή, δεδομένου του ότι έχει να κινήσει ένα αμάξωμα 2 τόνων περίπου. Ο οδηγός δεν έχει να "ασχοληθεί" με αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω του 4 σχέσεων κιβωτίου με τις μακριές σχέσεις μετάδοσης. Οι εναλλαγές πραγματοποιούνται με ομαλό τρόπο, ενώ και στα kickdown εμφανίζει καλή αμεσότητα, ωστόσο όταν χρειαστεί να γίνει προσπέραση σε ταχύτητες για παράδειγμα άνω των 120 χλμ., ο κινητήρας "κρεμάει", λόγω των μακριών σχέσεων μετάδοσης. Παράλληλα, δεν υπάρχει επιλογή άλλου κιβωτίου, όπως συμβαίνει με την έκδοση ντίζελ (2,8 177 PS) με το 6άρι μηχανικό και το 5άρι αυτόματο. Τέλος, όσον αφορά στο θόρυβο που παράγει, έχει χαμηλή ένταση σε ταχύτητες ταξιδιού, αφού οι στροφές του κινητήρα παραμένουν "χαμηλά" και θα ακουστεί μόνο στα κατεβάσματα ταχυτήτων, όταν πλησιάζει την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

 
 Νέο Jeep Cherokee 3,7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λιτή σχεδίαση με μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά
Βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα στο δρόμο
Ροπάτος κινητήρας με 4άρι αυτόματο κιβώτιο
Νέα 4κίνηση