Διαβάστηκε από 18417αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2008
Οι αλλαγές που φέρει κυρίως η κορυφαία έκδοση Intense, έχουν κάνει το Lancer Sports Sedan πιο ενδιαφέρον οδηγικά και περισσότερο σταθερό στο δρόμο.
Το Lancer Sports Sedan δε διαφέρει μόνο στον κινητήρα σε σχέση με την έκδοση των 1,5 λτ., αλλά και σε επιμέρους σημεία. Η πιο βασική αλλαγή αφορά στην υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού έναντι της ηλεκτρικής στο 1,5, ενώ σε συνδυασμό με την μπροστινή μπάρα θόλων, την πιο σφιχτή ανάρτηση και τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 215/45 στην έκδοση Intense, το νέο μικρομεσαίο Mitsubishi είναι περισσότερο σύμφωνο με τον όρο "Sports Sedan". Όλες αυτές οι αλλαγές γίνονται αισθητές από την πρώτη οδηγική επαφή, αφού το αυτοκίνητο δείχνει πιο συμπαγές και με διακριτικά σπορτίφ στοιχεία. Καταρχήν το τιμόνι είναι πιο βαρύ στη θέση της ευθείας στα πολλά χιλιόμετρα, ενώ η σταθερότητα του αμαξώματος είναι καλύτερη, αποπνέοντας έτσι υψηλότερη ασφάλεια στον οδηγό, όταν κινείται για αρκετό διάστημα με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση σε μια διαδρομή με στροφές, όπου το Lancer Sports Sedan 1,8 θα ανοίξει την πορεία του με προοδευτικό τρόπο, αφού πατηθεί έντονα το πεντάλ του γκαζιού και απενεργοποιηθεί το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (M-ASTC). Ακόμη, στα φρένα συναντάμε αεριζόμενους δίσκους και στους πίσω τροχούς (έναντι συμπαγών στο 1,5), πράγμα που έχει βελτιώσει με τη σειρά του το φρενάρισμα (0,5 μ. λιγότερα από τα 100-0 χλμ./ώρα σε σχέση με το 1,5).
Μηχανικές αλλαγές
Τιμόνι με υδραυλική υποβοήθηση έναντι ηλεκτρικής στο 1,5
Μπάρα θόλων στον εμπρός άξονα*
Ζάντες 18 ιντσών*
Πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης*
*Αφορούν μόνο στην έκδοση Intense