ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/2/2008
Test mtx
Citroen C-Crosser 2,4
Πιονέρος!
Διαβάστηκε από 10696 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/2/2008
citroen c-crosser - Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Citroen λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές ένα όχημα της κατηγορίας των SUV. Με τη συμπαράσταση της -έμπειρης στην κατηγορία- Mitsubishi, το νέο C-Crosser φιλοδοξεί να προσελκύσει ένα εντελώς διαφορετικό κοινό στους κόλπους της εταιρείας.
 Το C-Crosser δε θα αντιμετωπίσει προβλήματα σε εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που ως επί το πλείστον οφείλεται στην πολύ καλή τετρακίνησή του
Το C-Crosser δε θα αντιμετωπίσει προβλήματα σε εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που ως επί το πλείστον οφείλεται στην πολύ καλή τετρακίνησή του
Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Citroen λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές ένα όχημα της κατηγορίας των SUV. Με τη συμπαράσταση της -έμπειρης στην κατηγορία- Mitsubishi, το νέο C-Crosser φιλοδοξεί να προσελκύσει ένα εντελώς διαφορετικό κοινό στους κόλπους της εταιρείας.
Η κατηγορία των SUV -ή αλλιώς των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου- συγκεντρώνει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως. Συνεχώς νέοι κατασκευαστές προστίθενται στο παιχνίδι, εντείνοντας τον ανταγωνισμό. Ένας, λοιπόν, ακόμη κατασκευαστής, ο οποίος όχι μόνο παρουσιάζει ένα νέο SUV μοντέλο, αλλά, παράλληλα, με το μοντέλο αυτό σηματοδοτεί και την πρώτη του παρουσία στα SUV, είναι η Citroen. Το νέο C-Crosser αποτελεί προϊόν συνεργασίας της PSA Peugeot-Citroen με τη Mitsubishi, απ' όπου έχουμε ήδη δει τη νέα γενιά του Mitsubishi Outlander, αλλά και το έτερο νέο γαλλικό SUV, το 4007 της Peugeot. Το αυτοκίνητο της Citroen διαχωρίζεται μόνο στον τομέα της σχεδίασης από τα υπόλοιπα δύο, διατηρώντας τα κύρια μηχανικά του μέρη (κινητήρα βενζίνης, πλαίσιο, τετρακίνηση) από την ιαπωνική Mitsubishi.
Η μοντέρνα πινελιά της Citroen
Το εμπρός τμήμα του νέου Citroen C-Crosser είναι και αυτό που το διαχωρίζει από τα Outlander και 4007, αφού το υπόλοιπο αμάξωμα διατηρεί τις επιβλητικές γραμμές των δύο αυτοκινήτων (μόνο τα πίσω διακριτικής σχεδίασης φωτιστικά είναι λίγο διαφορετικά). Αυτό, λοιπόν, δείχνει πιο μοντέρνο, κυρίως σε σχέση με το Outlander, αφού εκεί συναντούμε τη μάσκα των αυτοκινήτων της Citroen, με τις μεγάλες χρωμιωμένες γρίλιες να δείχνουν ως προέκταση του σήματος της εταιρείας. Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευμεγέθη εμπρός φωτιστικά, ένα άκρο των οποίων εισέρχεται στις γρίλιες της μάσκας. Στη δυναμικότητα του τμήματος συνάδει, τέλος, ο μεγαλύτερος αεραγωγός του προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί χαμηλά τοποθετημένους κυκλικούς προβολείς ομίχλης.
Μας άρεσε
Το τράβηγμα του κινητήρα, η ποιότητα κύλισης, η λειτουργία της τετρακίνησης, τα φρένα, η εργονομία, οι χώροι στην 5θέσια διάταξη, η πρακτικότητα των καθισμάτων
Δε μας άρεσε
Τα σκουρόχρωμα σκληρά πλαστικά του ταμπλό, το μικρό διπλό κάθισμα της 3ης σειράς
Μακάρι…
… το C-Crosser να διαφοροποιούνταν στο εσωτερικό του από τα δύο "αδελφάκια" του (Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007) και να ακολουθούσε την ξεχωριστή και πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση των υπολοίπων μοντέλων της Citroen.

 
 Citroen C-Crosser 2,4
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Παθητική ασφάλεια
Σύστημα τετρακίνησης