ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/3/2008
Πρώτη επαφή
Nouvelle Vague!*
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 4200 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/3/2008
Ίδια μηχανικά σύνολα βενζίνης
Δύο -γνώριμοί μας από το προηγούμενο C5- βενζινοκινητήρες θα είναι τα κύρια μηχανικά σύνολα του νέου μοντέλου για την ελληνική αγορά. Βασικός στην γκάμα θα είναι ο 1,8 των 127 ίππων και στη συνέχεια θα υπάρχει και ο 2λιτρος των 143 ίππων. Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του αυτοκινήτου, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε μόνο το βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων, ο οποίος έδειξε να είναι αρκετά ελαστικός, ικανοποιώντας σε γενικές γραμμές τον οδηγό. Το βαρύ όμως αμάξωμα του αυτοκινήτου (1.585 κιλά), αλλά και το σχετικά μακρύ κιβώτιο (5άρι μηχανικό) -και ειδικότερα η 5η του σχέση- έχουν ως αποτέλεσμα, η απόδοση να μην είναι τόσο ικανοποιητική σε υψηλότερες ταχύτητες. Σημειώστε πάντως εδώ, ότι κατά παραγγελία στη χώρα μας θα μπορεί να αποκτηθεί και ένα ακόμη ισχυρότερο μοτέρ για το αυτοκίνητο, το 3λιτρο V6 των 216 ίππων. Υπάρχουν, τέλος, και τέσσερις diesel από 110 μέχρι και 208 ίππους, όπου μάλιστα οι δύο πρώτοι (1,6 λτ. - 110 PS & 2,0 λτ. - 138 PS) προσφέρουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (149 και 157 γραμ./χλμ.).

 
 Νέο Citroen C5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια