Διαβάστηκε από 35767αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Το μοτέρ των 1,1 λτ. έχει θετική απόκριση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ καταφέρνει να κινεί σε αξιοπρεπείς ρυθμούς το i10.
Για την κίνηση του i10 φροντίζει το μηχανικό σύνολο των 1,1 λτ. με τους 4 κυλίνδρους και τις 12 βαλβίδες, το οποίο προέρχεται από το Getz και αποδίδει 66 ονομαστικούς ίππους (69 ίπποι στο δυναμόμετρο). Το χαρακτηριστικό που εκτιμάται είναι η ελαστικότητά του, αφού ακόμη και όταν οι στροφές "πέσουν" κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. και υπάρχει π.χ. τρίτη επιλεγμένη ταχύτητα, δε χρειάζεται κατέβασμα σχέσης, εκτός αν υπάρχει ανηφορική κλίση. Κάτι ανάλογο ισχύει και κατά την κίνηση στον ανοιχτό δρόμο, όπου σε ανηφορικά τμήματα ο οδηγός από 5η ταχύτητα θα κατεβάσει σε 4η, προκειμένου να διατηρήσει μία σταθερή ταχύτητα. Όσον αφορά στις επιδόσεις, αυτές από στάση ικανοποιούν, ενώ στις επιταχύνσεις εν κινήσει, οι χρόνοι που σημείωσε είναι οι καλύτεροι μεταξύ των μίνι με κινητήρες βενζίνης και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, γεγονός που αποδίδεται στις πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης, σε σχέση με μοντέλα του ανταγωνισμού. Από πλευράς θορύβου, το μοτέρ δεν ενοχλεί μέχρι τις μεσαίες στροφές, μέχρι τις οποίες αποδίδει καλύτερα, καθώς στις πιο υψηλές χάνει την ισχύ του και παράγει έντονο θόρυβο.
Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εύχρηστος στις εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης και τοποθετημένος σε βολική θέση.