Διαβάστηκε από 6002αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/3/2008
Το Renault Clio του 2004 παραμένει ελκυστικό απέναντι σε όσους θέλουν ένα προσιτό μικρό, με ενδιαφέρουσα σχεδίαση.
Κινητήρας: Η ευστροφία και η πολιτισμένη λειτουργία είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά του 16βάλβιδου μοτέρ του Clio με τους 78 ίππους. Οδική συμπεριφορά: Πρόκειται για έναν τομέα, στον οποίο το Clio ξεχώριζε ανάμεσα στα μικρά μοντέλα της γενιάς του. Aν και δε λείπουν οι σχετικά αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος, το Clio κινείται με αρκετή ασφάλεια, ακόμη και με πίεση. Ποιότητα: To Clio του 2004, έχοντας περάσει και ένα μικρό facelift, διατηρεί αρκετά ποιοτικό για τα χρόνια του εσωτερικό, με αρκετά πειθαρχημένη και δίχως εκπλήξεις, όμως, σχεδίαση. ¶νεση: Η ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και η δομή των καθισμάτων εξασφαλίζουν αρκετά καλά επίπεδα άνεσης. Βέβαια, μετά από ένα δεδομένο αριθμό χιλιομέτρων, τα αμορτισέρ του γαλλικού μοντέλου, που ενδεχομένως να χρειάζονται αντικατάσταση, ίσως μειώνουν σημαντικά και την άνεση. Χώροι: Οριακές είναι οι συνθήκες για 4 επιβάτες στην καμπίνα του Clio, ενώ αυτοί θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε οι αποσκευές τους να μην ξεπερνούν σε όγκο τα 255 λίτρα. Αξιοπιστία: Σύμφωνα με την έρευνα αξιοπιστίας Auto Check του Auto Τρίτη, το Renault Clio παρουσιάζει μέτρια προς μεγάλη συχνότητα βλαβών. Σίγουρα, λοιπόν, δεν πρόκειται για ένα από τα δυνατά του σημεία. Μεταπωλητική αξία: Απλά καλή είναι η μεταπωλητική αξία που διατηρεί το Clio 1,2 του 2004. Value for Money: Το Renault Clio εκείνης της γενιάς συγκεντρώνει αρκετά πλεονεκτήματα, ώστε να διατηρεί καλή σχέση τιμής και αξίας. Αν μάλιστα είναι σωστά συντηρημένο σε τεχνικό επίπεδο, τότε μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον διαφορετικών ηλικιών. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Eλκυστικό design,άνεση (-):Αξιοπιστία Συχνότερα προβλήματα Φθορά στο εσωτερικό Τριγμοί από τα καθίσματα