ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/4/2008
Scoop
ΚOUP – To πρώτο κουπέ της Kia
Διαβάστηκε από 678 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/4/2008
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του, που αποδίδει 290 ίππους και 392 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ.
Ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη, η Kia δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις που έχει, να επενδύσει σε νέες γι αυτήν κατηγορίες. To πρωτότυπο KOUP που παρουσίασε η κορεατική φίρμα στη Νέα Υόρκη, αποτελεί ένα επιπλέον δείγμα της θέλησής της για παγκόσμια επέκταση.
Σχεδιαστικά εντυπωσιάζει
Το αμάξωμα του KOUP ξεχωρίζει για την αρκετά "ρευστή" σχεδίαση, με τις έντονες αεροδυναμικές γραμμές που διαθέτει, υπογραμμίζοντας τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του. Σε κάθε περίπτωση, δείχνει να έχει έντονη προσωπικότητα, στοιχείο που ταιριάζει απόλυτα στο νεανικό κοινό, το οποίο στοχεύει να κατακτήσει. Εντύπωση, μεταξύ άλλων, προκαλεί η πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα, επιτρέποντας να εισέρχεται περισσότερο φως στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Με πολύ ελκυστικό εσωτερικό
"Φορτωμένο" με αρκετή τεχνολογία, κυρίως σε θέματα ψυχαγωγίας των επιβατών (εξελιγμένο ηχοσύστημα, λειτουργίες bluetooth, navigation και συστήματα ελέγχου λειτουργιών με τηλεματική), η αισθητική στο εσωτερικό του KOUP είναι πολύ παραπάνω από ενδιαφέρουσα και με αρκετές σπορτίφ πινελιές. Η κεντρική κονσόλα θυμίζει αρκετά αυτή του Cee'd, με πολλά επιπλέον στοιχεία όμως. Τα εμπρός καθίσματα είναι τύπου μπάκετ, ενώ ο κινητήρας ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
Mε κινητήρα 290 ίππων και 6άρι κιβώτιο με paddles
Οι εκπλήξεις από μέρους της Kia σχετικά με το νέο πρωτότυπο κουπέ που παρουσίασε, δε σταματούν εκεί. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του, που αποδίδει 290 ίππους και 392 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. Η δύναμη αυτή περνά στους εμπρός τροχούς μέσω νέου 6τάχυτου αυτόματου - σειριακού κιβωτίου με paddles, πίσω από το τιμόνι. Για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και για την παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση φροντίζουν η ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον και αντιστρεπτική δοκός) και η πίσω, με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.
Mε ESP και σύστημα ελέγχου ρυθμού απόσβεσης από την ανάρτηση
Εξοπλισμένο με ESP αλλά και με σύστημα συνεχούς μεταβαλλόμενης απόσβεσης από την ανάρτηση, καθώς και με πλήρες σετ αερόσακων, το νέο KOUP "υπόσχεται" για λογαριασμό της Kia κορυφαία επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.