Διαβάστηκε από 6119αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2008
Έναρξη πωλήσεων τον Ιούλιο
Ακολουθώντας την πλέον πρόσφατη τάση των κόμπακτ τετρακίνητων μοντέλων, που συνδυάζουν στοιχεία από τα Crossover και τα SUV, η Ford ρίχνει στο παιχνίδι του ανταγωνισμού το Kuga. Το αυτοκίνητο ελπίζει όχι μόνο να εξελίξει αυτή την τάση, αλλά κυρίως να την παγιώσει και να την καταστήσει κανόνα εμπορικής επιτυχίας.
Στο παιχνίδι των κόμπακτ (ή μικρομεσαίων) SUV μπαίνει πολύ δυναμικά η Ford, με την παρουσίαση του νέου Kuga. Το αυτοκίνητο, ρίχνοντας "κλεφτές ματιές" και προς τα Crossover, αναμένεται να αποτελέσει, λόγω του περισσότερου ασφάλτινου χαρακτήρα του αλλά και των διαστάσεών του, τον άμεσο αντίπαλο του VW Tiguan. Και όπως έχει δείξει το παράδειγμα του μοντέλου της VW, το κοινό αυτού του είδους των αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι πολύ μεγάλο, αφού ήδη το Tiguan τείνει να εξελιχθεί σε best seller. Εκτός όμως από αυτό, το Kuga για τη Ford θα είναι το μοντέλο, που θα επωμιστεί το βάρος να καλύψει το έδαφος που έχασε η εταιρεία στην Ευρώπη τα τελευταία 5 περίπου χρόνια στα SUV, με την παρουσία ενός εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα μοντέλου, του Maverick.
Με πιο εμφαντική και μοντέρνα εμφάνιση
Πρώτο, λοιπόν, διαφοροποιητικό στοιχείο του Kuga είναι το design του. Από το τετραγωνισμένης αισθητικής Maverick, η Ford προσφέρει πλέον ένα πολύ σύγχρονο και μοντέρνο SUV, με πολλά ενδιαφέροντα αισθητικά στοιχεία. Η εμφάνιση είναι επίσης πιο επιβλητική, αφού οι μυώδεις θόλοι των τροχών, οι σφηνοειδείς άκρες των παραθύρων και ο μεγάλος αεραγωγός στο εμπρός τμήμα δίνουν έναν πολύ δυναμικό χαρακτήρα. Στο πίσω τμήμα, την παράσταση κλέβουν τα όμορφα φωτιστικά, αλλά και η οριζόντια ακμή στο κέντρο της πίσω πόρτας. Η ξεχωριστή προστατευτική "ποδιά" με τις δύο εξατμίσεις δίνει μια επιπλέον νότα δυναμισμού. Από πλευράς διαστάσεων, το Kuga δε διαφέρει πολύ από τον κύριο αντίπαλό του, το VW Tiguan, τόσο σε μήκος, όσο και σε πλάτος και ύψος. Μόνο στο μεταξόνιο υπάρχει μεγαλύτερη διαφοροποίηση, αφού στο Kuga αυτό είναι κατά εννέα εκατοστά μακρύτερο, ευνοώντας τους χώρους για τους επιβάτες.
Το φουτουριστικό πρωτότυπο Iosis X της Ford στο Παρίσι το 2006 προϊδέασε το κοινό για τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές του Kuga, δείχνοντας τον δρόμο που θα ακολουθούσε η εταιρεία
στην κατηγορία.