Διαβάστηκε από 25969αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2008
Το μοτέρ των 1,2 λτ. με τους 88 πραγματικούς ίππους έχει αρκετή "ζωντάνια", αλλά και αισθητό θόρυβο στις πιο υψηλές στροφές.
Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. με τους 88 ίππους και τα 120 Nm ροπής στο δυναμόμετρο (έναντι 86 ίππων και 114 Nm ροπής σύμφωνα με την Suzuki) έχει αρκετό νεύρο και θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα, στοιχεία τα οποία, σε συνδυασμό με τη βολική θέση του επιλογέα των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές και την καλή -αν και σφιχτή- αίσθηση, εκτιμώνται στις αστικές μετακινήσεις. Στην επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα εμφανίζει το χαμηλότερο χρόνο στην κατηγορία των σούπερ μίνι, όχι όμως και στις ρεπρίζ, λόγω της απόδοσης της ροπής σε υψηλές στροφές και της σχετικά αραιής διάταξης των σχέσεων μετάδοσης. Παράλληλα, το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για την ευκολία του ν' ανεβάζει στροφές και τη χαμηλή κατανάλωση, ενώ μειονεκτεί ως προς τον αισθητό θόρυβο που παράγει και φτάνει στην καμπίνα των επιβατών.