Διαβάστηκε από 26250αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2008
Subaru Forester 2,0 Χ: ¶νεση και πολύ καλή πρόσφυση παντός εδάφους
Το νέο Forester μεγάλωσε, ομόρφυνε, "ψήλωσε", έγινε πιο ασφαλές και άνετο, απέκτησε περισσότερους χώρους και άφησε στο παρελθόν τον crossover χαρακτήρα του, αποτελώντας πλέον ένα SUV.
Η νέα τρίτη κατά σειρά γενιά του Forester φέρει αλλαγές σε πολλούς επιμέρους τομείς, όπως σε διαστάσεις, πλαίσιο, αναρτήσεις κ.ά., ωστόσο κράτησε -με βελτιώσεις- δύο στοιχεία, που αποτελούν σημείο αναφοράς για τη Subaru: τους boxer κινητήρες και τη μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση. Παράλληλα, το νέο μοντέλο εμφανίζει ακόμη καλύτερο value for money, αφού εκτός από την αισθητή αναβάθμιση σε σχέση με το προγενέστερο Forester, το νέο διατήρησε την ίδια τιμή στη βασική έκδοση (28.900 ευρώ) και προσφέρει επιπλέον στον εξοπλισμό VDC και αερόσακους οροφής. Από Crossover σε SUV Το νέο Forester αλλάζει ουσιαστικά κατηγορία, αφού έναντι των προηγούμενων μοντέλων, που αποτελούσαν ουσιαστικά Crossover και έμοιαζαν σαν υπερυψωμένα στέισον βάγκον, το νέο με τις μεγαλύτερες διαστάσεις και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος τοποθετείται στα SUV. Επίσης, η παρουσία του είναι περισσότερο επιβλητική και πιο… εκτός δρόμου, όπως και πιο κομψή και σύγχρονη, συνολικά. Βασικά του σχεδιαστικά γνωρίσματα αποτελούν η ευμεγέθης τραπεζοειδής νίκελ μάσκα, τα καμπυλωτά εμπρός φωτιστικά σώματα, οι πολλές γυάλινες επιφάνειες, τα πίσω τριγωνικά φανάρια και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Εξωτερικές διαστάσεις Μήκος: 4.560 χλστ. (+75), πλάτος: 1.780 χλστ. (+45), ύψος: 1.700 χλστ. (+115) και μεταξόνιο: 2.615 χλστ. (+90). *Σε παρένθεση οι διαφορές με το προγενέστερο μοντέλο. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Λειτουργία τετρακίνησης, κοντές σχέσεις μετάδοσης, άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, οδική συμπεριφορά, τιμή (-): Υφή σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, ελαφρύ τιμόνι, υστέρηση απόκρισης κινητήρα στις χαμηλές στροφές