ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/5/2008
Πρώτη επαφή
Volkswagen Passat CC
Και PaCat και Cουπέ
Διαβάστηκε από 17605 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Στην Ελλάδα τέλη Αυγούστου ή αρχές Σεπτέμβρη
Με κουπέ αμάξωμα, νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερη προσωπικότητα, το Passat CC "ακροβατεί" με επιτυχία μεταξύ δύο κόσμων, αυτού των σεντάν και αυτού των κουπέ μοντέλων.
Νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένη μάσκα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα είναι τα βασικά στοιχεία, που διαφοροποιούν το εμπρόσθιο άκρο του Passat CC από το σεντάν.
Tα τετράθυρα σεντάν, όπως τα γνωρίζουμε μέχρι τώρα τουλάχιστον, αλλάζουν. Αποκτούν όλο και περισσότερο κουπέ στιλ, διανύοντας ουσιαστικά μία φάση διακριτικής μετάλλαξης. Αντιμετωπίζοντας με θάρρος αυτές ακριβώς τις σχεδιαστικές προκλήσεις, που θα δούμε ακόμη εντονότερα στο μέλλον, η Volkswagen ενισχύει την γκάμα του Passat με μια νέα 4θυρη κουπέ έκδοση αμαξώματος (φυσικά διατηρεί και το κλασικό σεντάν), η οποία χαρίζει στο μεσαίο μοντέλο περισσότερο έντονη προσωπικότητα και ένα πραγματικά ξεχωριστό στιλ. ¶λλωστε, στόχος των Γερμανών σχεδιαστών δεν ήταν άλλος από το να δώσουν περισσότερο συναίσθημα στην εμφάνιση του Passat και φαίνεται πως τα κατάφεραν αρκετά καλά. Όσο για τις απορίες που το επίθεμα "CC" δίπλα στο όνομα Passat μπορεί να δημιουργεί, αρκεί να ξεκαθαρίσουμε, ότι δε σημαίνει coupe-cabriolet και ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απλά 4θυρο κουπέ μοντέλο.
Σε τι διαφέρει εξωτερικά από το Passat σεντάν;
Όπως είναι λογικό, τον πρώτο λόγο στην εμφάνιση του νέου Passat CC έχει η σχεδίαση του πίσω άκρου του. Εκεί, το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ οδηγεί στη σχετικά μικρή επιφάνεια της πόρτας του χώρου αποσκευών, στη διακριτική αεροτομή αλλά και στα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με τον οβάλ σχηματισμό, δημιουργώντας ένα αρκετά καλαίσθητο και ελκυστικό σύνολο, με τη δική του αυθεντική δυναμική. Στο εμπρόσθιο άκρο, οι διαφορές με το σεντάν Passat εντοπίζονται στα επίσης νέα και πιο μακρόστενα φωτιστικά σώματα, στη μάσκα με τις έντονες γρίλιες και στο χρωμιωμένο πλαίσιο, στο διακριτικά ανασχεδιασμένο καπό, αλλά και στον προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν το τοξοειδές σχήμα της οροφής και οι σχετικά μικρές γυάλινες επιφάνειες των παραθύρων.
Μεγαλύτερο σε μήκος και με φαρδύτερα μετατρόχια
Ένα ακόμη από τα σημαντικά σημεία, στα οποία το CC διαφοροποιείται από το σεντάν Passat, είναι και ο τομέας των διαστάσεων. Το κουπέ έχει συνολικό μήκος 4.796 χλστ. (+31 χλστ. από το σεντάν), πλάτος 1.856 χλστ. (+ 36), εμπρός μετατρόχιο μεγαλύτερο κατά 11 χλστ., πίσω μετατρόχιο επίσης μεγαλύτερο κατά 16 χλστ., ενώ το συνολικό του ύψος είναι μειωμένο κατά 50 χλστ.(συνολικά 1.422 χλστ.). Από την άλλη, το μεταξόνιο του CC είναι ελάχιστα πιο κοντό, με μήκος 2.711 χλστ.(έναντι 2.765).

 
 Volkswagen Passat CC
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Τech - Spec
Πόσο θα κάνει;