Διαβάστηκε από 17605αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου Passat CC είναι ότι αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Volkswagen, που εφοδιάζεται με τρία νέα συστήματα, το Lane Assist και το Adaptive Chassis Control. Α. Lane Assist (Σύστημα αποτροπής ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα): Πρόκειται για σύστημα, που στην πράξη στρέφει το τιμόνι, ελαφρώς, προς τη σωστή κατεύθυνση, αν αντιληφθεί ότι το αυτοκίνητο κινδυνεύει να βγει από τη λωρίδα ακούσια. Αν ο οδηγός, ως οφείλει, βγάλει φλας, τότε το σύστημα δεν παρεμβαίνει, ενώ το ίδιο συμβαίνει και όταν ο δρόμος είναι υπερβολικά στενός. Εκτός απροόπτου, στην Ελλάδα θα προσφέρεται προαιρετικά. Β. DCC Adaptive Chassis Control (Σύστημα προσαρμογής λειτουργιών πλαισίου): Προσφέροντας τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις (Normal, Comfort και Sport), oι οποίες ελέγχονται μέσω μπουτόν δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων, το εν λόγω σύστημα επεμβαίνει σε ανάρτηση και στην υποβοήθηση του τιμονιού ανάλογα με τις επιταγές του οδηγού. Λαμβάνοντας υπ' όψιν διάφορες παραμέτρους (κατάσταση του δρόμου, στροφές κινητήρα, κλίσεις αμαξώματος, απαιτήσεις οδηγού στο γκάζι κ.λπ), επιτρέπει άνετη κύλιση και ενισχυμένη υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, όταν βρίσκεται στο Comfort. Αντίθετα, η επιλογή Sport ενδείκνυται για γρήγορη οδήγηση, με την ανάρτηση να γίνεται διακριτικά πιο σκληρή, αλλά και την υποβοήθηση στο τιμόνι να μειώνεται αισθητά. Στο Normal, η επεξεργασία των παραμέτρων που αναφέραμε συνεχίζει να πραγματοποιείται, επιτρέποντας στο σύστημα να λειτουργεί σε μία "μέση" κατάσταση.
Επιπλέον: Γ. ACC Automatic Distance Control (Αυτόματος έλεγχος απόστασης από προπορευόμενο όχημα) Πρόκειται για σύστημα που συνεργάζεται με το cruise control και αναλαμβάνει την επιτάχυνση αλλά και την πέδηση του αυτοκινήτου σύμφωνα με ρυθμίσεις που οδηγός έχει κάνει. Επιπλέον, με το "υποσύστημα" Front Assist, φρενάρει σταδιακά ή ολοκληρωτικά το αυτοκίνητο, αν ο οδηγός δεν αντιδρά και το προπορευόμενο όχημα έχει ακινητοποιηθεί.