Διαβάστηκε από 20579αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Η Χ6 παρουσιάζει στο δρόμο τα χαρακτηριστικά ενός σπορτίφ κουπέ αυτοκινήτου, αφού έχει την ιδιότητα να «κρύβει» το αυξημένο της ύψος και βάρος.
To νέο "είδος" της BMW, που ακούει στο όνομα "X6", δημιουργεί έντονη έλξη με την εξωτική του ομορφιά και προκαλεί σωματική διαταραχή οδηγικά, φέρνοντας νέα δεδομένα στο χώρο των πολυτελών 4x4.
Η νέα X6 δεν είναι ένα ακόμα πολυτελές SUV, αλλά πρόκειται για ένα «Sports Activity Coupe», το οποίο παντρεύει τα χαρακτηριστικά των οχημάτων ελευθέρου χρόνου (τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος) με τη χυτή γραμμή των κουπέ αυτοκινήτων. Στοιχεία τα οποία υιοθετεί για πρώτη φορά η BMW σε αυτοκίνητό της, χωρίς όμως να είναι η πρώτη που κάνει κάτι τέτοιο. Για την εξέλιξή της χρησιμοποιήθηκαν πολλά κοινά μέρη από την Χ5 -με την οποία κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο, στο Σπάρταν-μπουργκ των Η.Π.Α.- όπως δάπεδο, αναρτήσεις, εσωτερικό και επιμέρους εξαρτήματα. Ωστόσο εφοδιάζεται με νέους κινητήρες, πιο εξελιγμένη τετρακίνηση και φέρει νέα αισθητικά πρότυπα για την BMW, στοιχείο που αν μη τι άλλο την κάνει να διαφέρει. ¶γρια ομορφιά
Η X6 θα μπορούσαμε να πούμε ότι μάλλον «αδικείται» σχεδιαστικά μέσω του φωτογραφικού φακού, αφού στο δρόμο, εκτός από το ότι επιβάλλεται και ξεχωρίζει με την παρουσία της, έχει την ιδιότητα να συγκεντρώνει με ευκολία πάνω της βλέμματα γεμάτα με εντυπωσιασμό και περιέργεια, για το περί τίνος πρόκειται. Όχι ποιας φίρμας, αφού αυτό γίνεται άμεσα ορατό από μπροστά κυρίως, όπου οι ομοιότητες με την «αδελφή» X5 είναι ορατές. Από το πλάι όμως, είναι κάτι εντελώς καινούριο για τα δεδομένα της BMW, καθώς η έντονη κλίση της οροφής και η χυτή ουρά του αυτοκινήτου παραπέμπουν άμεσα σε κουπέ παρά σε SUV. Ίσως περισσότερο εντυπωσιακή και μυώδης είναι η πίσω εικόνα, στην οποία συνάδουν ο αυξημένος όγκος, οι «ανοιγμένοι» θόλοι των τροχών και τα μετατρόχια με τα ευμεγέθη ελαστικά και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στις γωνίες του προφυλακτήρα.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Επιδόσεις, τεχνολογία, χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και τετρακίνησης, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, ποιότητα κατασκευής, πολυτέλεια, ξεχωριστό στιλ
(-): Ορατότητα προς τα πίσω, αέρας για τα κεφάλια πίσω, χώροι αποκλειστικά για 4 επιβάτες, άνεση στο χώμα