ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2008
TEST
Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
Cτιλ από το μέλλον και Cυναίσθημα...
Διαβάστηκε από 32657 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
¶νεση και κορυφαία ποιότητα κύλισης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Passat CC στο δρόμο.
Με κουπέ αλλά και 4θυρο αμάξωμα, δυναμικούς κινητήρες και αρκετές δόσεις πολυτέλειας, το νέο Passat CC φέρνει έναν εντελώς νέο «αέρα» στη μεσαία κατηγορία.
Τα κλασικά 4θυρα σεντάν μοντέλα δείχνουν πλέον έτοιμα να "υποστούν" τη δική τους "μετάλλαξη", είτε επειδή το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων γι αυτά σταδιακά εξασθενεί, είτε επειδή οι σχεδιαστές των εταιρειών εξέλιξαν τις τεχνικές και τις ιδέες τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η Volkswagen είναι από τις πρώτες εταιρείες που τολμά να επενδύσει σε μία νέα υποκατηγορία, αυτή των 4θυρων κουπέ μοντέλων, τα οποία κατά τα φαινόμενα θα μας απασχολήσουν πολύ έντονα στο βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον. Το πλεονέκτημα που προβάλλει ένα 4θυρο κουπέ έναντι ενός 4θυρου σεντάν, δεν είναι άλλο από τη φινέτσα και το συναίσθημα στη σχεδίαση. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Passat CC (όπου CC= Coupe Comfort), το οποίο καταφέρνει να ενσωματώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν το σεντάν Passat ιδιαίτερα δημοφιλές, δηλαδή πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης κ.λπ., αφήνοντας όμως στην άκρη την κάπως συντηρητική σχεδίαση. Με αυτά τα δεδομένα, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι το νέο Passat CC δεν είναι απλά μία νέα έκδοση του μεσαίου μοντέλου της VW. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με αυθεντικό χαρακτήρα, που στην ουσία προαναγγέλλει ξεκάθαρα το ύφος της μεσαίας κατηγορίας την επόμενη 15ετία.
Δεν είναι ο αντικαταστάτης του Passat
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι, για την ώρα τουλάχιστον, το νέο Passat CC δεν αποτελεί τον αντικαταστάτη του σεντάν Passat. Θα λανσάρεται παράλληλα με το σεντάν, απευθυνόμενο σε όσους δε νοιάζονται υποχρεωτικά για χώρους για 5 άτομα, αλλά αναζητούν κάτι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Δική μας άποψη είναι πως στο μέλλον ίσως υπάρξει μόνο Passat CC στην γκάμα της VW.
Σε τι διαφέρει από το 4θυρο σεντάν Passat;
To Passat CC, όπως προείπαμε, διαφέρει σε πολλά και ουσιαστικά σημεία από το μεσαίο γερμανικό σεντάν. Αρχικά λόγος πρέπει να γίνει για την αισθητική. Στο εμπρόσθιο άκρο συναντάμε διαφορετικά φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα αλλά και ελαφρώς διαφοροποιημένο καπό. Φυσικά, εντελώς ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω άκρο, στο οποίο ξεχωρίζει το έντονο κουπέ τελείωμα της οροφής και τα οβάλ φωτιστικά σώματα. Τέλος, στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου, η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται σε μικρολεπτομέρειες στη διακόσμηση, αλλά κυρίως στη διθέσια διάταξη της δεύτερης σειράς καθισμάτων.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Εμφάνιση, άνεση, ποιότητα κύλισης
(-): Περιορισμένοι χώροι για τα κεφάλια των δύοπίσω επιβατών, κάπως περιορισμένη ορατότητα από το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ

 
 Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά