Διαβάστηκε από 19538αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Στο δρόμο το Accord παρουσιάζει σπορτίφ αίσθηση
Το νέο Honda Accord προβάλλει πλέον τη σύγχρονη αισθητική της εταιρείας, συνεχίζοντας να αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση στη μεσαία κατηγορία –απ’ όλες τις απόψεις.
Το μεσαίο ιαπωνικό sedan της Honda επιστρέφει για να αποτελέσει για άλλη μια φορά μια πρόταση εκτός συμβατικότητας. Ακολουθώντας τη στρατηγική του μικρότερου Civic, το νέο Accord είναι και εκείνο σχεδιαστικά ξεχωριστό τόσο στο εξωτερικό του, όσο και στο εσωτερικό του, ενώ διαθέτει πληθώρα νέων στοιχείων, με σκοπό να δοθεί ένας πιο premium χαρακτήρας. Εμφάνιση Η "αιχμηρή" σχεδίαση με τις έντονες ακμές στο αμάξωμα ήταν κυρίαρχη και στην προηγούμενη γενιά του Accord, ωστόσο τώρα είναι εμφανώς πιο δυναμική και κρίνεται συνολικά πιο ελκυστική, αν και οι αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εμπρόσθιο μέρος, η μάσκα έχει μεγαλώσει αισθητά και εφάπτεται πλέον με τα στενά φωτιστικά σώματα, ενώ το καπό έχει πιο καμπυλωτό σχήμα, προσδίδοντας έτσι μια πιο εκλεπτυσμένη και δυναμική αισθητική. Κοιτάζοντας το αμάξωμα από το πλάι, οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν είναι αρκετές, όπως για παράδειγμα οι πίσω κολόνες και οι νέοι καθρέφτες που υποδηλώνουν ότι μιλάμε για τη νέα γενιά του Accord, ενώ εδώ τα τόξα που το διατρέχουν έχουν τονιστεί. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι πιο εμφανείς, με το νέο πιο μυώδους σχεδίασης προφυλακτήρα και τα καλαίσθητα και πιο μεγάλα φωτιστικά σώματα να του χαρίζουν την απαραίτητη δυναμική και εκεί. Τι άλλαξε σε σχέση με το παρελθόν; Το νέο Accord είναι μεγαλύτερο από το προκάτοχό του κατά 61 χλστ. σε μήκος και κατά 80 χλστ. σε πλάτος, ενώ το ύψος του μειώθηκε κατά 10 χλστ. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 35 χλστ., ενώ και τα μετατρόχια προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και των χώρων. Το νέο Accord, τέλος, διαθέτει -σε επίπεδο μηχανικών μερών- σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, νέους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, όπως και ελαφρώς διαφοροποιημένη δομή αναρτήσεων. Σε παραπλήσια τιμή To νέο Αccord, παρά το συνολικά βελτιωμένο του προφίλ, δεν ξεφεύγει σε τιμή έναντι του προκατόχου του. Στα 27.690 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση (2,0 Comfort), διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, αν και από εκείνη απουσιάζουν τα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία ασφάλειας (ADAS), που θα δούμε παρακάτω και τα οποία διατίθενται -προαιρετικά εξάλλου- σε όλες τις εκδόσεις του, πλην εκείνης με το 2,4 λίτρων κινητήρα στην έκδοση Εxecutive, που κοστίζει 40.990 ευρώ. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εμφάνιση εσωτερικού - εξωτερικού, ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων (-): Μέτρια επίπεδα χώρων, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης