Διαβάστηκε από 8134αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Οδηγικά, το ανανεωμένο Focus ST δε διαφέρει από τον προκάτοχό του, παραμένοντας το ίδιο απολαυστικό
Η ανανέωση όλης της σειράς Focus χάρισε και στο ST ένα γενικότερα πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Ως σπορ έκδοση όμως, κάποια νέα στοιχεία συνεχίζουν να το διαφοροποιούν αισθητά από τα μικρότερα αδέλφια του…
Η ανανέωση του Focus σε όλη τη σειρά ήταν επιβεβλημένη και σίγουρα απέδωσε -κυρίως σε ό,τι αφορά στην ενίσχυση της δυναμικής του. Αν και η προηγούμενη έκδοση ST κατάφερε να διαφοροποιηθεί αισθητικά από τις υπόλοιπες, η νέα εμφανίζει πιο κοινά στοιχεία με τις απλές εκδόσεις του Focus, παραμένοντας ωστόσο και πάλι πιο άγρια, ως η κορυφαία έκδοσή του (μέχρι την έλευση του RS μέσα στο 2009).
Εμφάνιση
Τα νέα στοιχεία της σειράς Focus, όπως τα φανάρια εμπρός και πίσω, τα έντονα νεύρα στα πλευρικά του αμαξώματος και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, η νέα μάσκα και οι προφυλακτήρες, τοποθετήθηκαν και στην κορυφαία έκδοση ST, όμως πλαισιώθηκαν και από άλλες αλλαγές, οι οποίες αρκούν για να κάνουν τη διαφορά. Πιο συγκεκριμένα, η εμπρόσθια κυψελοειδής μάσκα είναι μεγαλύτερη στο ST, ενώ και η εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα μεγάλωσε και ανασχεδιάστηκαν και τα προβολάκια ομίχλης σε σχέση με το παρελθόν.
Στα πλαϊνά, οι ζάντες είναι όπως και στο προηγούμενο (18 ιντσών), αλλά διαφέρουν ελαφρώς σε σχεδίαση από εκείνες, ενώ στο πίσω μέρος ο νέος προφυλακτήρας εφαρμόζει ένα διαχύτη αέρα, που φιλοξενεί τις δύο απολήξεις εκατέρωθεν. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Εικόνα, οδική συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμός, επιδόσεις εν κινήσει
(-): Κατανάλωση, υψηλή θέση οδήγησης
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο γνωστός καλός 2,5 Duratec ST Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του ανανεωμένου Focus ST είναι ο ίδιος που εφοδίαζε και την προγενέστερη έκδοση του 2005, ωστόσο, όπως και στα Μ.Y. 2007 ST, διαθέτει μεγαλύτερο εναλλάκτη αέρος (intercooler). Είναι 5κύλινδρος και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και την πολύ καλή ελαστικότητά του, ενώ προσδίδει καλές επιδόσεις στο βάρους 1.466 κιλών αμάξωμα, και συνδυάζεται με το γνωστό 6τάχυτο κιβώτιο του προηγούμενου.