Διαβάστηκε από 22521αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS: Στιβαρό και ουδέτερο ανεξαρτήτως διαδρομής...
Με την προσθήκη στην γκάμα του 2λιτρου TSI κινητήρα των 200 ίππων, το VW Tiguan αποκτά περισσότερη δύναμη, κερδίζοντας παράλληλα στο πεδίο των επιδόσεων.
Το VW Tiguan λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2007 και μέσα σε μια πορεία 6 μηνών, κατάφερε να αναδειχτεί σε ένα από τα best-seller μικρομεσαία SUV της χώρας μας. Ένας από τους κύριους λόγους αυτής της πολύ καλής εμπορικής του πορείας, είναι ο μικρής χωρητικότητας αλλά ισχυρός 1,4 TSI κινητήρας των 150 ίππων. Το μοτέρ αυτό προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Tiguan, όμως τι γίνεται με το κοινό εκείνο, που αποζητά μια ακόμη ισχυρότερη και κυρίως πιο ροπάτη εκδοχή; Εδώ, λοιπόν, η VW προσφέρει την πρόσφατα λανσαρισμένη έκδοση με το 2λιτρο TSI κινητήρα των 200 ίππων. Η έκδοση αυτή του Tiguan, σε επίπεδο σχεδίασης, δε διαφοροποιείται σε σχέση με το μικρότερο 1,4 TSI, διατηρώντας τις γνώριμες, συγκρατημένες γραμμές του αυτοκινήτου. Εκεί πάντως που υπάρχει διαφορά, είναι φυσικά σε επίπεδο τιμής, αφού το 2λιτρο TSI (200 PS) κοστίζει 36.300 ευρώ στην έκδοση Escape, με πλήρη εξοπλισμό (36.850 ευρώ η έκδοση Sport της δοκιμής μας), 9.350 ευρώ περισσότερα από το βασικό 1,4 TSI. Σημειώστε επίσης, ότι υπάρχει και μια ακόμη έκδοση μικρότερης ισχύος του ίδιου μοτέρ 2,0 λίτρων, με απόδοση 170 ίππων και τιμή από 33.650 ευρώ. Τετρακίνηση Το Tiguan εφοδιάζεται με τη γνώριμη -από τα άλλα μοντέλα του ομίλου VW- ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, η οποία χρησιμοποιεί για τη μετάδοση της κίνησης και στους πίσω τροχούς έναν πολύδισκο ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex. Υπό κανονικές συνθήκες, το 90% της ροπής μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, ενώ ανάλογα με τις απαιτήσεις, ακόμη και το 100% της ροπής μεταφέρεται και πίσω. Στα εκτός δρόμου κομμάτια τώρα, το σύστημα off road mode υποβοηθά τον οδηγό, επεμβαίνοντας σε μια σειρά από τμήματα του αυτοκινήτου (φρένα - ABS, πεντάλ γκαζιού, διαφορικό), σε περιπτώσεις κατάβασης ή ανάβασης σε σαθρό έδαφος. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Ελαστικότητα και απόκριση κινητήρα, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, λειτουργία τετρακίνησης (-): Μικρός χώρος αποσκευών για τα δεδομένα της κατηγορίας, συγκρατημένη σχεδίαση αμαξώματος