Διαβάστηκε από 8177αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
H “πληρωμένη” απάντηση της Mercedes…
Το ESP διαθέτει τρεις βαθμίδες εμπλοκής, με σκοπό να αφήσει εσάς να διαλέξετε το πόσο ωμά θα βγαίνουν τα 457 άλογα στο δρόμο από τους πίσω τροχούς. Έτσι απλά…
Η C63 έχει δεχθεί τον περισσότερο χρόνο εξέλιξης από οποιαδήποτε άλλη Mercedes, με το κύριο πεδίο δοκιμών της να γίνεται στην πίστα του Nurburgring. Η ανάρτηση εμπρός είναι σχεδιασμένη από λευκό χαρτί και ενσωματώνει τρεις συνδέσμους, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια. Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω έχει επανασχεδιαστεί, για να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις. Σε συνδυασμό με τη σκληρότερη επιλογή ελατηρίων και αμορτισέρ (ακόμα πιο σκληρή στην έκδοση με το προαιρετικό πακέτο AMG Sport Package), την αγωνιστική ρύθμιση της γεωμετρίας της, αλλά και τις πιο μεγάλες αντιστρεπτικές, εξασφαλίζεται σπορ συμπεριφορά και καλύτερος έλεγχος του αμαξώματος σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, όντας άμεσο και μέσα στο παιχνίδι από άποψη αίσθησης.
Σκληρή και ίσως και κουραστική σε διαδοχικές ανωμαλίες, αλλά το σημαντικότερο σταθερή σε ταχύτητες.."θανατικής ποινής", η C63 AMG απαιτεί εμπειρία, γνώση, εγκράτεια και -περισσότερο απ' όλα- δρόμο…
Το ESP τριών σταδίων (ESP on, ESP sport, ESP off) δίνει τη δυνατότητα για παιχνίδια χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από τον οδηγό. Τα 60 κιλά ροπής και η υπερβολικά ωμή δύναμη περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός πολύδισκου μηχανικού μπλοκέ διαφορικού (40%), το οποίο ωστόσο διατίθεται προαιρετικά με το πακέτο AMG Sport Package.
Τα φρένα-"άγκυρες" (με 6πίστονες δαγκάνες στους αεριζόμενους διάτρητους δίσκους των 360 χλστ. εμπρός και 4πίστονες στους αντίστοιχους πίσω των 330 χλστ.) ακινητοποιούν το βαρύ αμάξωμα εύκολα, ακόμα και σε αγωνιστική χρήση.
Μπορεί η άνεση να μην αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της Mercedes, ωστόσο η ποιότητα κύλισης είναι εντυπωσιακή για το χαρακτήρα της. Σταθερή υπό όλες τις συνθήκες, δίνει στον οδηγό της την αίσθηση της ασφάλειας και του απόλυτου ελέγχου.