Διαβάστηκε από 7952αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2008
Το 3θυρο Mazda2 παρουσιάζει σπορτίφ χαρακτηριστικά σε εμφάνιση και οδική συμπεριφορά, ενώ είναι και ευχάριστο οδηγικά
Η 3θυρη έκδοση του Mazda 2 εμφανίζει πιο νεανικό στιλ από την 5θυρη και προσελκύει το κοινό που θεωρούσε τις 2 επιπλέον πόρτες περιττές.
Η παρουσία της 3θυρης έκδοσης στην γκάμα του Mazda2 ήταν επιβεβλημένη, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο με έντονα νεανικό ύφος και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο, οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν μόνο στη σχεδίαση του αμαξώματος και όχι στα μηχανικά μέρη. Επίσης, η τιμή του είναι κατά 350 ευρώ χαμηλότερη και διαμορφώνεται από τα 11.140 ευρώ στη βασική έκδοση με τον κινητήρα των 75 ίππων (1,3 λτ.).
Με πιο δυναμικό προφίλ
Οι διαφορές στη σχεδίαση του 3θυρου Mazda2 εντοπίζονται στο πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, ενώ το μπροστινό και το πίσω είναι ίδια με του 5θυρου. Πιο συγκεκριμένα, οι πόρτες έχουν μεγαλώσει κατά 17 εκατοστά και τα πίσω παράθυρα είναι μικρότερα, τονίζοντας με τη σειρά τους το σφηνοειδές προφίλ του αυτοκινήτου. Παράλληλα, οι διαστάσεις του αμαξώματος δεν έχουν αλλάξει, αν και οπτικά δείχνει πιο μικρό και συμπαγές από το 5θυρο.
Ευχάριστο και ασφαλές
στο δρόμο
Μεταξύ των βασικών θετικών στοιχείων του Mazda2 είναι η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κύλισης και η οδηγική αίσθηση. Στο δρόμο αποπνέει ασφάλεια και εμφανίζει πολύ καλό πάτημα σε κάθε διαδρομή, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή πληροφόρηση και αμεσότητα του τιμονιού, όπως και τη θέση και ακρίβεια στις αλλαγές του επιλογέα των ταχυτήτων. Από πλευράς επιδόσεων, το μοτέρ των 1,3 λτ. με τους 90 πραγματικούς ίππους προσφέρει καλές επιταχύνσεις, ενώ διακρίνεται για τη χαμηλή του κατανάλωση και την ελαστικότητα.
Λιτό εσωτερικό
με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό τίποτα δεν αλλάζει από πλευράς σχεδίασης και ποιότητας σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο, ωστόσο και στους δύο τομείς θα θέλαμε κάτι καλύτερο. Οι διαθέσιμοι χώροι θα ικανοποιήσουν 4 επιβάτες με τις αποσκευές τους (250 λτ.), αν και οι πίσω ίσως κάνουν παραχωρήσεις με τον αέρα για το κεφάλι. Η είσοδος στο πίσω τμήμα της καμπίνας γίνεται πιο εύκολα από την πλευρά του συνοδηγού, καθώς το κάθισμα μετακινείται εμπρός μαζί με την πλάτη με μια απλή κίνηση, αλλά το αρνητικό σημείο είναι ότι χάνει τη ρύθμισή του όταν επανέρχεται προς τα πίσω.
Η εικόνα του θαλάμου των επιβατών είναι σχετικά
μουντή, ενώ και τα πλαστικά θα μπορούσαν να είναι
πιο προσεγμένα σε ποιότητα.
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας οι χώροι ικανοποιούν, εκτός του σχετικά περιορισμένου ωφέλιμου ύψους.