ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/8/2008
TEST
Νέο Mazda 6 1,8 SW
Mε στιλ και ευρυχωρία
Διαβάστηκε από 4429 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/8/2008
Βασισμένο στην ελκυστική αισθητική της 4θυρης έκδοσής του, το νέο Mazda SW «προτείνει» με επιτυχία ένα συνδυασμό, που περιγράφεται από τις φράσεις: ευελιξία στους χώρους, ευχάριστη σχεδίαση και ασφαλής οδική συμπεριφορά.
Τι μπορεί να είναι αυτό που ολοκληρώνει την γκάμα ενός νέου μεσαίου μοντέλου; Μα, φυσικά, μια νέα έκδοση αμαξώματος στέισον βάγκον. Η νέα γενιά του Mazda6, που πρωτογνωρίσαμε με 4θυρο αμάξωμα, ξεχωρίζει, κατά κύριο λόγο, για την ελκυστική αισθητική και τη διακριτικά σπορτίφ διάθεση που μεταφέρει στον οδηγό, πάντα στο πλαίσιο των δεδομένων των μοντέλων της μεσαίας κατηγορίας με τον οικογενειακό προσανατολισμό. Το στέισον βάγκον συγκεντρώνει ακριβώς αυτά τα πλεονεκτήματα, αλλά και ακόμα περισσότερα, που, όπως είναι λογικό, αφορούν στην ευελιξία των χώρων. Από πλευράς σχεδίασης, επικεντρωνόμαστε στο πίσω άκρο του μεσαίου Mazda, όπου το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν οι καμπύλες γραμμές και τα φωτιστικά σώματα, με πλήθος αιχμηρών στοιχείων στη σχεδίασή τους.
Οδική συμπεριφορά
Το επιπλέον μήκος που διαθέτει το αμάξωμα του Mazda6 SW, σε σχέση με την 4θυρη και 5θυρη έκδοση (+30 χλστ.) του ίδιου μοντέλου, δε γίνεται παρά ελάχιστα αντιληπτό στο δρόμο. Ασφάλεια είναι η λέξη που περιγράφει καλύτερα την οδική συμπεριφορά του Mazda6 SW. Ακόμα και όταν ο οδηγός έχει διάθεση να φτάσει στο όριο, οι μικρές τάσεις υποστροφής που προκύπτουν, είναι προοδευτικές και ελέγχονται εύκολα από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, η ηλεκτρική υποβοήθηση του οποίου συντηρεί μία πολύ μικρή ασάφεια στις στροφές. Το σύστημα ευστάθειας έρχεται να συμπληρώσει τη σιγουριά που προσφέρει το ισορροπημένο και διακριτικά σπορτίφ στήσιμο του Mazda6 SW, πάντα με μικρές παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της σχετικά σφιχτής ανάρτησης και του αρκετά άκαμπτου πλαισίου.
Εσωτερικό - Καλαίσθητο και ποιοτικό
Το εσωτερικό του στέισον Mazda6 δεν ξεχωρίζει σε κάτι σε σχέση με αυτό στις 4θυρες και 5θυρες εκδόσεις. Ο χαρακτήρας του είναι καλαίσθητος, με τα υλικά να κινούνται σε πολύ καλά επίπεδα. Από αυτά ξεχωρίζουμε το μαλακό υλικό στην πλευρά του ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό. Η εργονομία είναι προσεγμένη, ενώ και η θέση οδήγησης αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του μοντέλου της Mazda.
Χώροι - Πολύ καλοί για επιβάτες και αποσκευές
Σε πολύ καλά επίπεδα κινούνται οι χώροι για τους επιβάτες του στέισον Mazda6. Όσοι κάθονται πίσω, θα βρουν επαρκή χώρο για τα γόνατα αλλά και για τα κεφάλια τους, στοιχείο στο οποίο το SW υπερέχει του σεντάν, που δε δίνει πολλά περιθώρια στους πίσω -αν είναι ψηλότεροι του μέσου όρου. Ο χώρος αποσκευών, με πολύ εκμεταλλεύσιμο σχήμα, μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τη θέση της δεύτερης σειράς καθισμάτων, με όγκο που κυμαίνεται από τα 519 στα 1.751 λίτρα. Η διαμόρφωση του εσωτερικού, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού, γίνεται εύκολα, χάρη στο έξυπνο σύστημα αναδίπλωσης καθισμάτων Karakuri.
Κινητήρες
Ο αρχικός κινητήρας του Mazda6 SW με χωρητικότητα 1,8 λίτρων - 127 ίππων αποδεικνύεται ικανός για να βρίσκεται κάτω από το καπό του μεσαίου ιαπωνικού στέισον. Η ροπή του αγγίζει τα 168 Nm στις 4.220, ενώ εκμεταλλεύεται και τη σχετικά κοντή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου 5σχέσεων, για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα.