ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/8/2008
Θέματα αγοράς mtx
10 «trendy» αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς
Η μόδα στην αυτοκίνηση
Διαβάστηκε από 2140 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/8/2008
Από την πρώτη μέρα που πάτησε τις ρόδες του στους δρόμους, το Mini αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα.
Θέλοντας και μη, υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που μιλούν στην καρδιά εκείνων που θέλουν να ξεχωρίζουν. Ανεξαρτήτως τιμής και συνολικής εικόνας, εκείνα είναι σε θέση να συλλέξουν πολλά κεφαλογυρίσματα σε κάθε διαδρομή.
Το ξέρω ότι είσαι trendy…
Το trendy αυτοκίνητο είναι κάτι ξεχωριστό. Είναι εκείνο που δίνει χρώμα στις μετακινήσεις είναι "μοδάτο" και νεανικό και ευχαριστεί όχι μόνο εκείνον που το οδηγεί, αλλά και εκείνον που το κοιτάζει. Το ξεχωριστό στιλ που εκφράζουν αυτά τα αυτοκίνητα πολλές φορές αρκεί για να τα επιλέξει κάποιος, θέλοντας να διαφοροποιηθεί από το σύνολο, ενώ αποτελούν για εκείνον τρόπο ζωής. Τα lifestyle αυτοκίνητα, αντίθετα με ό,τι υποστηρίζουν πολλοί, δεν είναι κατ' ανάγκην ακριβά, αφού άλλωστε το γούστο δεν είναι πάντα συμβατή έννοια με το κόστος. Εμείς συγκεντρώσαμε 10 από τα πιο "trendy" αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς και σας τα παρουσιάζουμε.
Παράγοντες που καθορίζουν το στιλ
Στο μεγαλύτερο βαθμό, το στιλ καθορίζεται από την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Όσο πιο "ψαγμένο" είναι αισθητικά, τόσο πιο στιλάτο καθίσταται. Σε αρκετές περιπτώσεις, η αναβίωση παλιών μοντέλων αρκεί για να χαρακτηρίσει τη μοντέρνα τους εκδοχή "μοδάτη", ενώ σε άλλες, βασικό συστατικό του στιλ αποτελεί το χρώμα ή, καλύτερα, οι χρωματικοί συνδυασμοί του αμαξώματος.

Citroen C1 Collection Folli Follie
Το C1 στην έκδοση Collection Folli Follie παρουσιάζει ένα έντονα μοδάτο και νεανικό προφίλ, μέσω των πορτοκαλί λεπτομερειών του μέσα και έξω.
Είναι μικρό, σβέλτο και σχεδιαστικά μοδάτο. Το Citroen C1 στην έκδοση Collection Folli Follie συνδυάζει το μαύρο με το πορτοκαλί χρώμα, τονίζοντας ακόμη περισσότερο το νεανικό του χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα, το Folli Follie διαθέτει καθρέφτες, εξωτερικά χερούλια θυρών, πλαϊνά προστατευτικά και προφυλακτήρες εμπρός-πίσω σε πορτοκαλί χρώμα, ενώ και στο εσωτερικό του διαθέτει διακοσμητικές λεπτομέρειες στα όργανα, δερμάτινη επένδυση καθισμάτων με πορτοκαλί λεπτομέρειες και λογότυπο Folli Follie. Tην εικόνα συμπληρώνει ο επιλογέας αλουμινίου με δερμάτινη φούσκα και ενσωματωμένο ρολόι Folli Follie. Το C1 Collection Folli Follie εφοδιάζεται με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου και διατίθεται σε τρίθυρες ή πεντάθυρες εκδόσεις, ενώ μπορεί να επιλεχθεί και με το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο Sensodrive της Citroen.

Daihatsu Copen
Το Copen αποτελεί ένα κλασικό παράδειγμα του πόσο σαγηνευτικό μπορεί να είναι ένα ρόουντστερ -και δη ένα μίνι ρόουντστερ.
Το σε ένα μεγάλο ποσοστό χειροποίητο ρόουντστερ της Daihatsu τραβάει τα βλέμματα σε κάθε πέρασμά του, αρχικά επειδή δεν το συναντάς συχνά, αλλά και γιατί είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, ή όπως θα έλεγαν μερικές γυναίκες... "ζουζούνι". Το Copen διαθέτει μεταλλική ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, που σε 19 δευτερόλεπτα σε φέρνει σε επαφή με τον ουρανό. Στο εσωτερικό του ο διάκοσμος είναι λιτός με τα άκρως απαραίτητα στοιχεία και χώρους για δύο αποκλειστικά επιβάτες. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1,3 λίτρων, που του προσδίδει καλές επιδόσεις, ενώ το βασικό του χαρακτηριστικό -εκτός του μοδάτου προφίλ του- είναι η πολύ κακή οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει με σπορτίφ στοιχεία.

Honda Civic 3d
Το Civic δεν απέχει από τα κατεξοχήν στοιχεία που πρέπει να έχει ένα μικρομεσαίο τρίθυρο αυτοκίνητο (χώρους, σπορ συμπεριφορά κ.ά.), ωστόσο είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό μέσω της εμφάνισής του.
Η Honda με το νέο Civic (και ειδικότερα τις τρίθυρες εκδόσεις αυτού, Type-S και Type-R) κατάφερε να "βάλει" τη μόδα στη μικρομεσαία κατηγορία, αφού σε κάθε του λεπτομέρεια εκφράζει τη διαφορετικότητά του. Αρχικά, η αιχμηρή αισθητική του αμαξώματος προσδίδει ένα περίσσιο κύρος και δυναμικότητα, ενώ στο εμπρός του μέρος εκφράζει παράλληλα και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, που κερδίζει τις εντυπώσεις. Στο εσωτερικό η όμορφη σχεδίαση του ταμπλό και ο ξεχωριστός πίνακας οργάνων συνεχίζουν την ξεχωριστή του φιλοσοφία. Το τρίθυρο Civic διατίθεται με κινητήρες 1,8 λίτρων με 140 ίππους (στην έκδοση Type-S), με την κορυφαία έκδοση Type-R να εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα 200 ίππων. Και στις δύο αυτές εκδόσεις προβάλλει έντονα σπορτίφ χαρακτήρα.

Jeep Wrangler
Ως σύμβολο ελευθερίας και status symbol, το Wrangler ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα πιο μοδάτα αυτοκίνητα της αγοράς.
To κατ' εξοχήν trendy ή lifestyle τζιπ. Το Wrangler, πριν η αγορά των εκτός δρόμου αυτοκινήτων πλημμυριστεί από κάθε λογής πρόταση, αποτέλεσε σύμβολο μόδας και βέβαια συνεχίζει να το κάνει και στην τελευταία του γενιά. Διατηρώντας αναλλοίωτα όλα τα στοιχεία που το κάνουν ξεχωριστό, το Wrangler δίνει άλλο νόημα στις μετακινήσεις, ιδιαίτερα αν μιλάμε για εκείνο με τη Soft Top οροφή και στο χρώμα της φωτογραφίας, όπου αφαιρούνται οι πόρτες και το παρμπρίζ (με αρκετή δυσκολία όμως). Το Wrangler είναι λιτό στο εσωτερικό του και απέχει από το να χαρακτηριστεί άνετο οδηγικά, ωστόσο έχει το δικό του "μοδάτο" κοινό. Εφοδιάζεται με κινητήρα 3,8 λίτρων και διατίθεται και σε 4θυρο τύπο αμαξώματος.

Mazda RX-8
Η αισθητική του 4θυρου κουπέ αμαξώματος και όλα τα στοιχεία που αφορούν στην οδική ευχαρίστηση καθιστούν το RX-8 ένα ξεχωριστό και μοδάτο αυτοκίνητο για σπορ αναζητήσεις.
Είναι κουπέ με τέσσερις πόρτες. Έχει κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρες Wankel. Δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στον κόσμο με αυτά τα στοιχεία, εκτός του Mazda RX-8. Εκτός όμως από αυτά τα ξεχωριστά του στοιχεία, το RX-8 χαρακτηρίζεται και μοδάτο στις τάξεις των νέων κυρίως ανθρώπων, λόγω της εμφάνισής του. Φουσκωμένα φτερά, μικρά παράθυρα και σφηνοειδές σχήμα σε τετράθυρη συσκευασία, που απέχει μόλις ελάχιστα εκατοστά από το δρόμο. Το RX-8 είναι το ίδιο ξεχωριστό στο εσωτερικό του, με το κεντρικό τούνελ να διαχωρίζει τις τέσσερις θέσεις για τους επιβάτες, ενώ βέβαια και οδηγικά έχει τον τρόπο του. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1,3 λίτρων (στα χαρτιά, αφού είναι Wankel) και αποδίδει 192 ή 231 ίππους, ανάλογα με την έκδοση (Challenge/Renesis και Cosmo αντίστοιχα).

Mini
Η αναβίωση ενός θρυλικού μοντέλου έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο Mini. Η BMW κατάφερε να βάλει τη σφραγίδα της στην ιστορία του μοντέλου, προσδίδοντάς του τα δικά της στοιχεία σε μεγάλο βαθμό.
Από την πρώτη μέρα που πάτησε τις ρόδες του στους δρόμους, το Mini αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα. Η αναβίωσή του έγινε με τον καλύτερο τρόπο από την BMW και το Mini απέκτησε ακόμα πιο premium χαρακτήρα. Ρετρό, γρήγορο και όμορφο χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες, το Mini γεμίζει τους δρόμους με το δικό του ξεχωριστό στιλ και ευχαριστεί σε κάθε επαφή μαζί του. Στο εσωτερικό του οι μικροί χώροι είναι το μόνο αρνητικό του, αφού κατά τα άλλα τόσο η σχεδίαση με τα "ρετρό σε σύγχρονη εκτέλεση" στοιχεία και η ποιότητα ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς. Το Mini εφοδιάζεται με κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων (95 και 115 ίππων), με το δεύτερο να διαθέτει και έκδοση με υπερτροφοδότη (175 ίππων), ενώ τα διαθέσιμα αμαξώματα είναι τρίθυρο, κάμπριο και η νέα έκδοση, με μεγαλύτερες διαστάσεις και επιπλέον πόρτα(!) από τη δεξιά πλευρά, Clubman.

Skoda Fabia
Το "τρικ" του διαφορετικού χρώματος της οροφής, σε συνδυασμό με το γενικότερο προφίλ της νέας Fabia, την τοποθετεί σε μια πιο ελιτίστικη κατηγορία, εκείνη των μοδάτων αυτοκινήτων της αγοράς.
Η Skoda με τη νέα Fabia θέλησε να προβάλλει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο και ξεχωριστό ύφος. Η έκδοση Bicolore της Fadia τα καταφέρνει αρκετά καλά, συνδυάζοντας τη χρωματική επιλογή του αμαξώματος με διαφορετική απόχρωση οροφής. Η Fabia Bicolore διατίθεται σε 9 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς (πίνακας) σε αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα, ενώ η χρέωση γι αυτούς είναι 810 ευρώ επιπλέον. Αν επιλέξετε το μη μεταλλικό κόκκινο χρώμα, που συνδυάζεται με λευκή οροφή, το κόστος είναι 690 ευρώ. Η Fabia Bicolore δε διαφοροποιείται περαιτέρω από την υπόλοιπη γκάμα, παραμένοντας ευχάριστη και στο εσωτερικό της και άνετη οδηγικά, ενώ στις εκδόσεις Sport Edition αποκτά και πιο σπορτίφ ύφος, μέσω της πιο σφιχτής ανάρτησης και των στιλιστικών, αλλά και μηχανικών επεμβάσεων της αντιπροσωπείας.

smart fortwo
Είναι το μικρότερο αυτοκίνητο της αγοράς, είναι μοδάτο και έχει και χαρακτήρα. Πάνω σε αυτούς τους άξονες βασίζει τη μεγάλη του επιτυχία σε όλα τα ευρωπαϊκά αστικά κέντρα.
Δε θα μπορούσε να λείπει από θέμα που σχετίζεται με χαρακτήρα και μόδα. Το λιλιπούτειο smart, που από την προηγούμενη γενιά του αποτέλεσε μοδάτη επιλογή από νέους και όχι μόνο, ενώ στη νέα του έγινε περισσότερο αυτοκίνητο και συνεχίζει να κλέβει τις καρδιές ανθρώπων, που αρέσκονται στις άνετες και εύκολες μετακινήσεις εντός των τειχών. Το smart διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος (κουπέ και κάμπριο), με το δεύτερο να εντείνει το μοδάτο χαρακτήρα του, ενώ εφοδιάζεται με κινητήρες 1 λίτρου, με απόδοση 61, 71 και 84 ίππων. Για εκείνους που θέλουν να ξεχωρίζουν περισσότερο, διατίθενται και οι εκδόσεις Brabus Cabrio των 98 ίππων, αλλά και η πιο οικονομική έκδοση mhd του smart coupe, με απόδοση 71 ίππων και σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη στάση.

VW Crosspolo
Ο δυναμικός του χαρακτήρας και το ξεχωριστό του στιλ καθιστούν το Crosspolo μια μοδάτη πρόταση στην αγορά για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν.
Μια ξεχωριστή έκδοση του Polo εύλογα παρουσιάζει ενδιαφέρον, με τα στοιχεία της να μετατρέπουν το απλό μικρό αυτοκίνητο σε ένα στιλιστικά κομψό και αρεστό με all around χαρακτήρα όχημα. Το Crosspolo, αν και αποπνέει ένα εκτός δρόμου ύφος, δεν είναι τετρακίνητο και δεν προορίζεται για τέτοια χρήση. Αν και στηρίζεται στο Polo, διαθέτει 32 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, 17 ιντσών ζάντες, μπάρες οροφής, προστατευτικά φτερών και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ η διαφορετικότητά του τονίζεται και από το ξεχωριστό πορτοκαλί χρώμα στην έκδοση της δοκιμής (διατίθεται και σε άλλα 5 χρώματα). Το Crosspolo διατίθεται αποκλειστικά με τον 1,4 λίτρων κινητήρα των 80 ονομαστικών ίππων της εταιρείας, ενώ, τέλος, το ξεχωριστό του στιλ παρουσιάζεται και στο εσωτερικό του, μέσω των διαφορετικών επενδύσεων αλλά και των αλουμινένιων χειριστηρίων.

VW Beetle
To Βeetle, αν και έχασε έδαφος στην αρχική προσπάθεια αναβίωσής του το 1998 (αφού εφοδιαζόταν αποκλειστικά με δίλιτρο κινητήρα σε αυξημένη τιμή), πλέον αποτελεί ειδικό αυτοκίνητο που επιλέγεται από ανθρώπους (κυρίως γυναίκες) με στιλ και φαντασία.
Το θρυλικό σκαθάρι της Volkswagen αποτελεί ένα μοναδικό κομμάτι στην ιστορία όχι μόνο της φίρμας, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα. Η αναβίωσή του έγινε το 1998 και από τότε έχει δεχθεί δύο ανανεώσεις, με την τελευταία του 2006 να είναι και η πιο ενδιαφέρουσα. Το Beetle τόσο στην κλειστή όσο και στην ανοιχτή (Cabriolet) έκδοσή του κερδίζει τις εντυπώσεις, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και, όπως και το Mini, αποτελεί μια επιτυχημένη αναβίωση, συνδυάζοντας το σύγχρονο προφίλ με το κλασικό του προκατόχου του (1938). Το Beetle διατίθεται με κινητήρες 1,4, 1,6 και υπερτροφοδοτούμενο 1,8 λίτρων, απόδοσης 75, 102 και 150 ίππων αντίστοιχα.