Διαβάστηκε από 6669αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/9/2008
Η οδική συμπεριφορά του 308 SW είναι ουδέτερη και ασφαλής,
ενώ παράλληλα η ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση.
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, το 308 SW δίνει την αίσθηση ότι "πατάει" πολύ καλά στο δρόμο, ενώ παράλληλα η αύξηση του μεταξονίου κατά 100 χλστ. σε σχέση με το χάτσμπακ 308 λειτουργεί προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και της καλύτερης κατανομής βάρους ανά άξονα (55/45 έναντι 62/38 στο χάτσμπακ). Πιο συγκεκριμένα, στην ευθεία, σε υψηλές ταχύτητες, το 308 SW είναι πιο σταθερό, ενώ σε μια διαδρομή με στροφές οι αντιδράσεις του είναι περισσότερο προοδευτικές. Τα όρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και θα ξεπεραστούν μόνο κατόπιν θελήσεως του οδηγού, αλλά και πάλι στην περίπτωση που το αυτοκίνητο παρουσιάσει υπερστροφή με απότομο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, αυτή εκδηλώνεται ομαλά και ελέγχεται άμεσα, μέσω του καλού σε αίσθηση και αμεσότητα τιμονιού. Τέλος, η ανάρτηση με τη σχετικά μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις και μόνο έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ίσως ενοχλήσουν υπό μορφή χτύπου τους επιβάτες.