Διαβάστηκε από 3836αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/9/2008
Στη χώρα μας το 2009
Η Renault αντεπιτίθεται στις επικείμενες νέες γενιές του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού της κατηγορίας των μικρομεσαίων, παρουσιάζοντας το νέο Megane. Με πιο ορθολογικό σχήμα από πριν -κυρίως στην 5θυρη έκδοση- και νέο turbo κινητήρα 1,4 λίτρων, το γαλλικό μικρομεσαίο μπαίνει σε μια νέα εποχή.
Οι πρώτες φωτογραφίες παραγωγής της 3ης γενιάς του Renault Megane διέρρευσαν σε χαμηλή ανάλυση στο διαδίκτυο, αποκαλύπτοντάς μας το παρουσιαστικό του νέου γαλλικού μικρομεσαίου. Το πρώτο πράγμα λοιπόν που αντιλαμβάνεται κανείς βλέποντας τις φωτογραφίες, είναι η προσπάθεια της Renault να δώσει οπτικά τη συγγένεια μεταξύ του μικρομεσαίου Megane και του μεσαίου Laguna, γεγονός αντιληπτό κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα (κοινή μάσκα και ένα τμήμα των φωτιστικών). Από εκεί και πέρα, το νέο Megane δείχνει πιο μοντέρνο σε σχέση με τη Laguna, τόσο λόγω των πολλών καμπύλων και ακμών του αμαξώματος, όσο και της κλίσης στο πίσω τμήμα της οροφής, η οποία θυμίζει κουπέ αυτοκίνητο. Γεγονός είναι πάντως, ότι η νέα γενιά του Megane δεν ακολούθησε την ιδιαιτερότητα στη σχεδίαση του τωρινού μοντέλου. Διαφοροποίηση στο σχήμα 3θυρου / 5θυρου και νέος 1,4 TCE. Από τη στιγμή που η Renault δεν έχει ανακοινώσει κάποια πληροφορία για το αυτοκίνητο, αυτά που γνωρίζουμε με βεβαιότητα εμείς αυτή τη στιγμή είναι περιορισμένα. Όσον αφορά λοιπόν σε επίπεδο εκδόσεων, η σχεδίαση της 3θυρης έκδοσης του νέου Megane σίγουρα θα διαφοροποιηθεί αρκετά από αυτήν της 5θυρης, αφού επηρεασμένη από το πρωτότυπο Megane Coupe Concept της Γενεύης, θα παραπέμπει σαφώς σε κουπέ μοντέλο. Αργότερα η γκάμα θα ολοκληρωθεί με εκδόσεις σεντάν, στέισον και κουπέ-κάμπριο. Όσον αφορά στους κινητήρες του μοντέλου, το Megane θα λάβει και αυτό κάποιους μικρούς turbo, ίσως τον 1,2 TCE των 100 ίππων του Clio, σίγουρα όμως το νέο 16βάλβιδο 1,4 TCE με 130 ίππους της εταιρείας.