Διαβάστηκε από 31950αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2008
Η Α150 συνδυάζει με επιτυχία την ευκολία και την ευελιξία στην οδήγηση στην πόλη, με την υψηλή ασφάλεια και σταθερότητα σε γρήγορους ρυθμούς ενός ταξιδιού.
H A-Class ανανεώνεται στα σημεία, τα οποία αφορούν κυρίως στην εξωτερική της εμφάνιση, ενώ γίνεται περισσότερο «οικολογική» με το σύστημα ECO Start-Stop στην έκδοση BlueEFFICIENCY.
Με πιο δυναμική όψη
Οι πιο σημαντικές αλλά διακριτικές αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα της ανανεωμένης Α-Class, εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα με τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τη μάσκα και τον προφυλακτήρα.
Από το πλάι διακρίνονται οι καινούργιοι σε σχήμα και πιο μεγάλοι καθρέφτες και πίσω ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με το νέο κάλυμμα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Επιπλέον, όσον αφορά στην έκδοση της δοκιμής, διακρίνεται από το λογότυπο "BlueEFFICIENCY", που βρίσκεται στα πλαϊνά εμπρός από τους καθρέφτες.
Χωρίς επιπλέον χρέωση για το ECO Start-Stop
To εν λόγω σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου περιλαμβάνεται στις εκδόσεις BlueEFFICIENCY Α150 και Α170 (από 21.600 και 26.300 ευρώ αντίστοιχα), χωρίς επιπλέον επιβάρυνση σε σχέση με τα μοντέλα χωρίς το ECO Start-Stop.
Ωστόσο και πάλι η τιμή της Α-Class Mercedes είναι αυξημένη συγκριτικά με άλλων μικρομεσαίων αυτοκινήτων, χωρίς να υπάρχει και το ανάλογο "αντίκρισμα" στον εξοπλισμό.
Συν & πλην (+): Ποιότητα κατασκευής, χώροι, κατανάλωση, πολυτελής εικόνα, ίματζ, ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, λειτουργία PARKTRONIC
(-): Οδηγική αίσθηση, αυξημένη τιμή, "ξερές" αντιδράσεις πίσω άξονα σε έντονες ανωμαλίες, επιδόσεις
Κινητήρας: Με πιο χαμηλή κατανάλωση
Μέσω του συστήματος ECO Start-Stop, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί ή απενεργοποιηθεί μέσω του σχετικού διακόπτη, η κατανάλωση μειώνεται κατά 0,4 λτ./100 χλμ.
Η έκδοση A150 BlueEFFICIENCY περιλαμβάνει το σύστημα ECO Start-Stop, το οποίο ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται με το πάτημα του σχετικού διακόπτη "ECO", που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας "σβήνει" μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει και "ανάβει" αυτομάτως, όταν ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του φρένου ή πατήσει το συμπλέκτη -διαδικασία η οποία γίνεται άμεσα και με ομαλό τρόπο. Έτσι επιτυγχάνεται χαμηλότερη κατά 0,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση (σύμφωνα με τη Mercedes) σε σχέση με την Α150 χωρίς αυτό το σύστημα (5,8 λτ./100 χλμ., έναντι 6,2 λτ./100 χλμ.). Ακόμα στον πίνακα οργάνων αναγράφεται η λέξη "ECO", μόλις τεθεί εκτός λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ υπάρχει και ένδειξη για τις αλλαγές ταχυτήτων. Για την κίνηση της Α150 φροντίζει το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,5 λτ., απόδοσης 95 ονομαστικών ίππων, το οποίο παρουσιάζει καλή ελαστικότητα, γραμμική απόδοση και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Ωστόσο οι επιδόσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει είναι μέτριες, γεγονός που αποδίδεται και στις μακριές σχέσεις μετάδοσης του 5τάχυτου κιβωτίου, με τον όχι και τόσο καλό σε αίσθηση επιλογέα. Η λειτουργία του κινητήρα εμφανίζει τραχύτητα, η οποία αυξάνεται όσο "ανεβαίνουν" οι στροφές του, ωστόσο η πολύ καλή ηχομόνωση φροντίζει να μη γίνεται ενοχλητική στους επιβάτες.