ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2008
TEST
Σημείο αναφοράς
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 67487 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2008
Αυξημένη σταθερότητα και στιβαρή αίσθηση
Ένα από τα πιο βασικά γνωρίσματα που έκαναν να ξεχωρίζει το 5ης γενιάς Golf, ήταν ο συνδυασμός του συμπαγούς πλαισίου με τις πολύ καλά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς και κυρίως τον ακριβό -σε κόστος παραγωγής- πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Χαρακτηριστικά που διατηρήθηκαν και στο καινούργιο Golf, αφού μάλλον θα ήταν περιττή η αντικατάστασή τους, τη στιγμή που έχουν επιδείξει πολύ καλά στοιχεία στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Εκεί που υπήρξε βελτίωση είναι στην ηχομόνωση, αφού τοποθετήθηκαν νέα υλικά κάτω από το εμπρός καπό, στο εσωτερικό των εμπρός φτερών, στο χώρισμα του κινητήρα με την καμπίνα, πίσω από το ταμπλό, κάτω από τον επιλογέα των ταχυτήτων και στην προσθήκη ενός ειδικού φιλμ στο εμπρός παρμπρίζ και νέων τσιμουχών στα παράθυρα. Το αποτέλεσμα είναι ο λιγότερος θόρυβος που προέρχεται από τον κινητήρα και η πιο καλή απορρόφηση των κραδασμών από την ανάρτηση, η οποία προσφέρει πολύ καλή συνολικά άνεση, μαζί με τα αναπαυτικά καθίσματα με τη σωστή πλευρική στήριξη. Παράλληλα, κατά την οδήγηση του νέου Golf, το αίσθημα της ασφάλειας είναι αυτό που κυριαρχεί στον οδηγό σε κάθε δρόμο που θα κινηθεί. Στις ευθείες και με αυξημένη ταχύτητα, το αυτοκίνητο δεν εμπνέει κανένα λόγο ανησυχίας και παραμένει υποδειγματικά σταθερό. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τη σταθερότητά του σε μια διαδρομή με στροφές, όπου παρουσιάζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Τάσεις υποστροφής θα εκδηλωθούν μόνο με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, αλλά και πάλι εκδηλώνονται ομαλά. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και έχει το επιθυμητό βάρος. Τέλος, όσον αφορά στα φρένα, σε μια απότομη επιβράδυνση από πολλά χιλιόμετρα δε λείπει μια μικρή τάση αστάθειας, ενώ καλή είναι η επίδοση των 39,8 μ. από τα 100-0 χλμ./ώρα.
Η συμπεριφορά που παρουσιάζει στις στροφές είναι προβλέψιμη και άμεσα ελεγχόμενη, μέσω του θετικού σε ακρίβεια και βάρος τιμονιού.

Το αίσθημα της ασφάλειας είναι αυξημένο κατά την οδήγηση του καινούργιου Golf, στο οποίο, παράλληλα, ο θόρυβος από τον κινητήρα και τους κραδασμούς από την ανάρτηση στις ανωμαλίες των δρόμων έχει μειωθεί.

 
 Νέο VW Golf 5d 1,4 TSI 122 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Αναβαθμισμένη τεχνολογία
Με υψηλότερη παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο