Διαβάστηκε από 20092αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/1/2009
Αρκετά σύγχρονη και εντυπωσιακή κρίνεται σχεδιαστικά η εικόνα του πρωτότυπου BleuZERΟ, με το πίσω μέρος να κερδίζει τις εντυπώσεις μέσω της ξεχωριστής αισθητικής των φωτιστικών και του μυώδους αμαξώματος.
Αν και ο σκοπός παρουσίασης του Concept BlueZERO είναι η εξέλιξη του οικολογικού προγράμματος της Mercedes "BlueZERO", το νέο πρωτότυπο του Ντιτρόιτ προσελκύει το ενδιαφέρον μέσω της σχεδίασής του, η οποία αναμένεται να ακολουθηθεί στη μελλοντική B-Class. Αν και το πρωτότυπο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα "sandwitch" της υπάρχουσας γενιάς, η νέα Β-Class θα διαθέτει νέο πλαίσιο, με το συνολικό της μήκος να φτάνει στα 4.220 χλστ., το πλάτος στα 1.890 και το ύψος στα 1.590 χλστ. Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο της Mercedes θα διατηρήσει τον πολυχρηστικό του αισθητικό χαρακτήρα, όπως φαίνεται και από το πρωτότυπο, με τη σχεδίαση να κρίνεται σε εκείνο ιδιαίτερα δυναμική και καλαίσθητη, με κύρια χαρακτηριστικά τα έντονα τόξα στα πλαϊνά του αμαξώματος και την ξεχωριστή σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Η νέα B-Class αναμένεται να παρουσιάζει μεγαλύτερα επίπεδα χώρων στο εσωτερικό της και καλύτερα επίπεδα παθητικής ασφάλειας, αλλά και, σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας, καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά. Όσον αφορά στο πρόγραμμα BlueZERO, εκείνο παρουσιάζεται μέσα από 3 διαφορετικές εκδοχές στα πρωτότυπα E-Cell, F-Cell και E-Plus, με το πρώτο να είναι ηλεκτρικό, το δεύτερο να κινείται με τη βοήθεια κυψελών καυσίμου και το τελευταίο να είναι υβριδικό και να συνδυάζει τον κινητήρα 1 λίτρου του smart με ηλεκτροκινητήρα.
Αν και σε πρωτότυπη μορφή, το BlueZERO αναμένεται να μεταφέρει σχεδιαστικά στοιχεία του στην επόμενης γενιά της B-Class.
Φουτουριστικό εκ πρώτης όψεως δείχνει το εσωτερικό του BleuZERO, με κύριο χαρακτηριστικό του την ξεχωριστή τμηματικά κεντρική κονσόλα από το ταμπλό.