ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/2/2009
TEST
Benni στα δύσκολα…
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 23543 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2009
Benni στην πόλη με παραχωρήσεις παντού…
Τόσο η αίσθηση όσο και η οδική συμπεριφορά του Βenni, δεν ικανοποιούν ακόμα και για δεδομένα της μίνι κατηγορίας.
Οδηγικά το Benni δεν ικανοποιεί. Αρχικά ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα των επιβατών από τον κινητήρα και την κύλισή του, δημιουργεί την αίσθηση ότι κινείται με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα τελικά κινείται. Η ανάρτηση είναι μαλακή και θα περίμενε κανείς να μην ενοχλούνται οι επιβάτες από την απορροφητικότητά της, ωστόσο σε διαδοχικές ανωμαλίες, το μικρό μεταξόνιο επιτρέπει να περάσουν τελικά στο αμάξωμα. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός οδηγώντας το Benni σε αστικές συνθήκες δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, με τον υπερβολικά μαλακό και με μεγάλο νεκρό σημείο συμπλέκτη, το μέτριο σε αίσθηση κιβώτιο και το ηλεκτρικό τιμόνι να περιορίζουν την ευκολία στην κίνηση, που ορίζουν οι διαστάσεις του. Το Benni είναι ένα μίνι αυτοκίνητο, που προορίζεται για την κίνηση στην πόλη λοιπόν, όμως, για να δούμε και εκτός αυτής πώς συμπεριφέρεται. Οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος εδώ και με δεδομένα τα κάποια παραπάνω χιλιόμετρα κίνησης επιτρέπουν την εμφάνιση τάσεων πλεύσης, ενώ τα στενά ελαστικά και η αίσθηση που λαμβάνεις από το σύστημα διεύθυνσης μετριάζουν και τη σταθερότητα -και δη σε μικροδιορθώσεις. Σε στροφές το Benni και πάλι δεν εμπνέει σε καμία περίπτωση για πίεση, με τα όρια της πρόσφυσης που συντίθενται από την ανάρτηση και το συνδυασμό με τα στενά ελαστικά (165/60 R14) να είναι υπερβολικά μικρά. Τέλος, τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι 252 χλστ. εμπρός και ταμπούρα πίσω), αποδεικνύονται ανεπαρκή για τη γρήγορη ακινητοποίηση των 986 κιλών του αμαξώματος.

 
 Chana Benni 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας – Επιδόσεις
Χώροι
Οδική συμπεριφορά