Διαβάστηκε από 727αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/2/2009
Ελκυστικό σχεδιαστικά και αρκούντως μυώδες, το πρωτότυπο DS Inside της Citroen αποτελεί το πρώτο δείγμα της αναβίωσης των μοντέλων DS.
Νέο εταιρικό λογότυπο και αναβίωση του ιστορικού ονόματος "DS" ως ξεχωριστή μάρκα "μέσα στη μάρκα" με 3 νέα μοντέλα, είναι τα σημαντικά πλάνα της Citroen για τα επόμενα χρόνια, σε ένα χρονικό σημείο που φαίνεται πως γυρίζει μία νέα σελίδα στην ιστορία της.
Το νέο DS3
A ποτελώντας ένα πρώτο δείγμα των διαθέσεων της Citroen να επαναφέρει στο προσκήνιο τα μοντέλα DS ως ξεχωριστή γραμμή προϊόντων με συνολικά 3 περισσότερο premium αυτοκίνητα, το πρωτότυπο DS Inside προορίζεται για εμπορικός αντίπαλος των Mini Cooper και Alfa Romeo MiTo. Σε κάθε περίπτωση, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στην αισθητική του γαλλικού μοντέλου, που συνδυάζει με επιτυχία ρετρό αλλά και σύγχρονα στοιχεία σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό σύνολο, που δείχνει και με το παραπάνω ικανό να κοιτάξει στα "μάτια" το γερμανικό και ιταλικό ανταγωνισμό.
Ντεμπούτο και αναλυτικά στοιχεία στη Γενεύη
ΤH επίσημη παρουσίαση του DS Ιnside θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου. Μέχρι τότε, τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά που το συνοδεύουν παραμένουν άγνωστα. Το σίγουρο είναι πως η Citrοen θα δώσει έμφαση τόσο στις επιδόσεις όσο και στο φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του μικρού μοντέλου, επενδύοντας σε σύγχρονους, πιθανόν και υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, με περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και εκδόσεις με τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας start/stop. Το λανσάρισμα του πρώτου DS στην ευρωπαϊκή αγορά προσδιορίζεται χρονικά για τις αρχές του 2010, ενώ πιθανόν θα ονομάζεται "DS3".
Τι άλλο θα δούμε από DS;
Στα πλάνα της Citroen υπάρχουν -εκτός από το DS Ιnside- και άλλα 2 νέα, περισσότερο premium μοντέλα. Πρόκειται για ένα μικρομεσαίο αλλά και για ένα μεσαίο μοντέλο, με πιθανότερες ονομασίες "DS4" και "DS5", τα οποία θα αποκαλύπτονται σταδιακά.
Οι "σαρδέλες" έγιναν τρισδιάστατες
90 ολόκληρα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Citroen αποφάσισε να αλλάξει και το λογότυπό της. Την επιμέλεια του νέου σήματος είχε το ίδιο το σχεδιαστικό τμήμα της Citroen με επικεφαλής το Zαν Πιερ Πλουέ, το οποίο επενέβη στις παραδοσιακές "σαρδέλες", χαρίζοντάς τους περισσότερες καμπύλες αλλά και τρισδιάστατη εικόνα.
To λογότυπο στη μάσκα του νέου γαλλικού concept car αναγράφει «DS», μαρτυρώντας ότι και τα άλλα μοντέλα DS που θα ακολουθήσουν, θα φέρουν ένα έξτρα σηματάκι πάνω από αυτό της Citroen.
Πίσω στο χρόνο...
Στη φωτογραφία βλέπετε το πρώτο DS19 του 1955, το οποίο διέθετε δίλιτρο κινητήρα 75 ίππων.
Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι, η γκάμα των μοντέλων DS ξεκίνησε το 1955 με το γνωστό μας "βάτραχο", η αυθεντική σχεδιαστική ταυτότητα του οποίου, σε συνδυασμό με την άνεση και την premium διάθεση που διέθετε για τα δεδομένα της εποχής, το κατέστησαν ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης, μαζί με το Σκαραβαίο και το Mini. Σήμερα ο βάτραχος αποτελεί ένα πραγματικό φετίχ για τους συλλέκτες ιστορικών αυτοκινήτων.