Διαβάστηκε από 5237αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2009
Στην Ελλάδα στα τέλη Μαρτίου
Ακολουθώντας τις αλλαγές που φέρει και το κλειστό Mini Cooper 2η γενιάς (σε εμφάνιση, κινητήρες και τεχνολογία), το Cooper Convertible προσφέρει όλα όσα και ένα Mini, αλλά και ακόμα περισσότερα.
H δεύτερη γενιά του Mini λανσαρίστηκε στο τέλος του 2006 - αρχές 2007, προτάσσοντας περισσότερο ελκυστικό design, νέα πιο εξελιγμένα μηχανικά σύνολα αλλά και ακόμα πιο βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Η κάμπριο έκδοση αμαξώματος, όμως, βασιζόταν στο Mini πρώτης γενιάς μέχρι τώρα, οπότε και η BMW αποφάσισε να ξεκινήσει τη διάθεση του νέου Mini Cooper Convertible.
Σε τι διαφέρει εξωτερικά;
Oι αισθητικές αλλαγές που φέρει το νέο ανοιχτό Mini σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι αρκετές. Στο εμπρόσθιο άκρο συναντάμε νέα ενιαία μάσκα, νέο προφυλακτήρα και μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, τα οποία ενσωματώνουν και τους δείκτες πορείας και βρίσκονται τοποθετημένα πιο κοντά στα πλαϊνά του αμαξώματος. Στο πίσω άκρο, συναντάμε πλέον μεγαλύτερα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ απουσιάζουν οι εξωτερικοί "μεντεσέδες" της πόρτας του χώρου αποσκευών. Ο αεραγωγός στο καπό, οι ζάντες των 18 ιντσών, η διπλή κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση και το χρωμιωμένο πλαισιάκι στα φτερά υποδηλώνουν την κορυφαία έκδοση S. Συνολικά, το Mini άλλαξε αρκετά, διατηρώντας όμως την ίδια πολύ ιδιαίτερη και αυθεντική σχεδιαστική φιλοσοφία, που χαρακτήριζε και την προηγούμενη γενιά του.
Διαστάσεις (σε χλστ.)
Το νέο Mini Convertible είναι,σε σχέση με το απερχόμενο, λίγο πιο μακρύ σε συνολικό μήκος, διαθέτει όμως ίδιο μεταξόνιο και μόλις 5 χιλιοστά μικρότερο πλάτος.
Mήκος: 3.699 (+ 64)
Πλάτος: 1.683 (- 5)
Ύψος: 1.414 (- 1)
Μεταξόνιο: 2.467
Παιχνίδια στο χιόνι
Οδηγήσαμε το Mini Cooper S Convertible, μεταξύ άλλων, και σε παγωμένη ειδικά διαμορφωμένη πίστα στις αυστριακές ¶λπεις. Τα χειμερινά ελαστικά (Βridgestone Blizzak LM) που διέθετε βοήθησαν το Mini να κινηθεί στον πάγο με χαρακτηριστική ακρίβεια. Ακόμα και με το σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο, το αρκούντως στιβαρό πλαίσιο, αλλά και το πολύ ακριβές σύστημα διεύθυνσης μας επέτρεψαν να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο του μικρού μοντέλου της BMW. Τέλος, η BMW μας έδωσε την ευκαιρία να συνοδηγήσουμε και με τον παλαίμαχο 61χρονο Φιλανδό οδηγό αγώνων Ράουνο ¶αλτονεν, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας μερικά από τα μυστικά της γρήγορης οδήγησης στον πάγο.
Η οροφή
Η υφασμάτινη οροφή του Mini αναδιπλώνεται σε χρόνο 15 δευτερόλεπτων, ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, ενώ δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να ανοίξει μόνο το μέρος που βρίσκεται πάνω από τα κεφάλια των οδηγών. Ο ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός που αναλαμβάνει τη διαδικασία, "κρύβεται" καλά στις πλάτες των πίσω καθισμάτων και ελέγχεται από το σχετικό διακόπτη πάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη.