ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
TEST
Toyota Auris 1,33 5d Optimal Drive
Εις το όνομα της… οικολογικής συνείδησης
Διαβάστηκε από 48155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Το Auris οδηγικά είναι ένα ιδιαίτερα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, προσανατολισμένο για ήρεμες και άνετες μετακινήσεις.
Με 101 ονομαστικούς ίππους, μόλις 5,7 λίτρα κατανάλωσης για κάθε 100 χλμ. και εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ., το Auris εκφράζει με τη σειρά του την οικολογική συνείδηση της Toyota.
Ο νέος 1,33 λίτρων κινητήρας με την τεχνολογία Optimal Drive παίρνει θέση και κάτω από το δημοφιλές Auris, για να προσφέρει τις υπηρεσίες του τόσο στο κοινό, όσο και στην Toyota, βοηθώντας την στην επίτευξη του στόχου για τη μέση τιμή εκπομπών ρύπων της γκάμας της (κάτω από 140 γρ./χλμ. μέσα στο 2009). Το Auris αποκτά έτσι ένα μικρότερο -από άποψης κυβισμού- κινητήρα, με μεγαλύτερη απόδοση αλλά μικρότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων και με την τιμή του να ξεκινά από τα ίδια επίπεδα (14.500 ευρώ στη βασική 3θυρη έκδοση) με την 1,4 λτ. έκδοση που αντικαθιστά.
Optimal Drive
Η φιλοσοφία Optimal Drive στο Auris επιτυγχάνεται με το συνδυασμό του 1,33 λίτρων κινητήρα και του 6τάχυτου κιβωτίου, που θα δούμε και παρακάτω. Ο στόχος για μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων επιτεύχθηκε και μέσω του συστήματος Start & Stop, με το οποίο ο κινητήρας σβήνει όταν το αυτοκίνητο σταματά και επανατίθεται σε λειτουργία, όταν ο οδηγός πατήσει συμπλέκτη. Το σύστημα Start & Stop μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό από το σχετικό διακόπτη στο ταμπλό, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι όταν το σύστημα θέτει εκτός λειτουργίας τον κινητήρα, το τιμόνι δε χάνει την υποβοήθησή του, ενώ και τα φρένα εξακολουθούν να λειτουργούν. Το σύστημα Start & Stop, τέλος, διατίθεται μόνο στις εκδόσεις του Auris με το χειροκίνητο κιβώτιο, αφού, όπως είπαμε, λειτουργεί σε συνδυασμό με το συμπλέκτη και άρα δε διατίθεται στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο Multidrive.
Εμφάνιση
Αντίθετα με το Yaris, το Auris Οptimal Drive δεν ανανεώθηκε στα σημεία, αφού άλλωστε η "μπογιά" του είναι ακόμα φρέσκια. Έτσι, το Auris συνεχίζει να εκφράζει ένα σύγχρονο και αρκούντως δυναμικό αισθητικό προφίλ πάνω σε συμβατικές γραμμές αμαξώματος. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης αποτελούν τα όμορφα φωτιστικά σώματα και η κυψελοειδής μάσκα στο εμπρός μέρος, ενώ στα πλαϊνά του αμαξώματος η συντηρητική αισθητική του παραπέμπει στο Yaris.
Σε σχέση με το Auris 1,4 VVT-I
• 0,2 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα.
• 1,2 δλ. πιο γρήγορο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα
• 1,2 λτ. βενζίνης λιγότερα για κάθε 100 χλμ.
• 28 γρ./χλμ. λιγότερα CO2.
• 90 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας το χρόνο.

 
 Toyota Auris 1,33 5d Optimal Drive
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις