Διαβάστηκε από 9301αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2009
H σχεδίαση του Ibiza SportCoupe χαρακτηρίζεται για το δυναμισμό που αποπνέει.
Το 3θυρο Ibiza με τον "ενισχυμένο" κινητήρα των 1,4 λτ., ισχύος 101 ονομαστικών ίππων, παρουσιάζει αισθητά καλύτερες επιδόσεις από τη νορμάλ έκδοση και περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό σε λογική τιμή.
Για το νεανικό κοινό που αναζητούσε καλύτερες επιδόσεις από το Ibiza SportCoupe με τον κινητήρα των 1,4 λτ., απόδοσης 85 ονομαστικών ίππων, το τμήμα Seat Force της Τεχνοκάρ ΑΒΕΕ δίνει τη λύση με την αναβάθμιση του εν λόγω μηχανικού συνόλου. Παράλληλα, το Ibiza SportCoupe 1,4 101 HP είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τις Sport Up και Sport Up Pack, στην τιμή των 14.190 και 14.690 ευρώ, με τον εξοπλισμό να είναι πλήρης από την πρώτη έκδοση, στην οποία περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας, συν ESP και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Με σφιχτή και σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο Αλλαγές στην ανάρτηση δεν έχουν γίνει, καθώς στο SportCoupe μοντέλο είναι πιο σφιχτή από ό,τι στο 5θυρο, στοιχείο που ταιριάζει κατάλληλα με το πιο δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου. Έτσι, ο οδηγός, εκμεταλλευόμενος και το συμπαγές πλαίσιο, όπως και την πρόσφυση των ελαστικών διαστάσεων 215/45 R16, είναι σε θέση να εξαντλήσει γρήγορα τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα σε κάθε διαδρομή. Επιπλέον, το στάνταρ ESP αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας σε δρόμους που γλιστρούν και "αντιδρά" άμεσα σε κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης. Καλή αποτελεσματικότητα έχουν και τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 41,2 μ.), ενώ το τιμόνι προσφέρει θετική αίσθηση και αμεσότητα. Έως 2,6 δλ. πιο γρήγορο από το "85άρι" Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στον κινητήρα αφορούν στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και στην αλλαγή της εισαγωγής του αέρα, στοιχεία που έχουν συνολικά βελτιώσει τα χαρακτηριστικά του. Πρώτα απ' όλα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Seat, η ισχύς και η ροπή του έχουν αυξηθεί κατά 16 ίππους και 2 Nm αντίστοιχα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τους μειωμένους χρόνους επιταχύνσεων, αφού το Ibiza 101 PS είναι πιο γρήγορο από το 85 PS κατά 1,9 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα και κατά 1,7 και 2,6 δλ. στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Παράλληλα, το μηχανικό αυτό σύνολο ανεβάζει με περισσότερη ευκολία στροφές και παράγει πιο μπάσο ήχο από την εισαγωγή σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού, ενώ κοντά στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου αποκτά μεταλλική χροιά. Επιπλέον, υπάρχει όφελος στην κατανάλωση, αφού είναι χαμηλότερη κατά 0,2 λτ. για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής.
Ο πιο δυνατός κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και διαθέτει πιο σπορτίφ χροιά.