Διαβάστηκε από 5183αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/3/2009
Η δεύτερη γενιά του Renault Megane ξεχωρίζει για την ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματος, αλλά και για την άνετη και καλή οδική συμπεριφορά που προσφέρει.
• Κινητήρας.Ο κινητήρας 1,4 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από το καπό του γαλλικού μοντέλου, αποδίδει 100 δυναμομετρημένους ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 131 Nm ροπής στις 3.940 σ.α.λ., νούμερα αρκετά ικανοποιητικά για ένα μηχανικό σύνολο με τέτοια χωρητικότητα. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, του οποίου η κλιμάκωση των σχέσεων είναι σχετικά πυκνή, δείχνοντας αρκετά πρόθυμο, παρά τα 1.245 κιλά του αυτοκινήτου. Σε όλη την κλίμακα των στροφών λειτουργίας του το μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται ανάλογο των απαιτήσεων. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι περιορισμένος και δεν ενοχλεί σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας. Από πλευράς κατανάλωσης, ο 1.400άρης ικανοποιεί, παρά το αυξημένο βάρος που αντιμετωπίζει κατά την κίνηση του μοντέλου. • Οδική συμπεριφορά.Η συμπεριφορά του Megane σε δρόμους με στροφές είναι υποδειγματική, αφού δεν παρουσιάζει ακόμα και υπό πίεση, καμία παρέκκλιση από την πορεία. Οι κλίσεις του αμαξώματος δεν είναι μεγάλες αλλά η άνεση που προσφέρει η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αρκετά καλή. Στις ευθείες, η σταθερότητα του μοντέλου είναι πολύ καλή, ενώ αναδεικνύονται και οι δυνατότητες της ανάρτησης στην αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου. • Εσωτερικό - Χώροι.Στο εσωτερικό του Megane, πέραν των πολύ καλών σε ποιότητα υλικών και της σχεδίασης που καθιστά τη φιλοξενία των επιβατών αρκετά ευχάριστη, ιδιαίτερης προσοχής αξίζουν οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για αντικείμενα. Σε επίπεδο εργονομίας, όλα βρίσκονται στις κατάλληλες θέσεις και αποστάσεις, προκειμένου η εξοικείωση του οδηγού με τον περιβάλλοντα χώρο να είναι άμεση και οι επιμέρους χειρισμοί να μην απαιτούν την απόσπαση της προσοχής του από το δρόμο. Από πλευράς χώρων, τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 330 λτ., αλλά δυσκολεύει στη φόρτωση με το ψηλό κατώφλι που διαθέτει. • Μεταπωλητική αξία.Σε απλά καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, κυρίως λόγω της καλής οδικής συμπεριφοράς αλλά και του ξεχωριστού σχεδιασμού του. • Value for Money.Σχετικά καλή είναι και η σχέση τιμής - αξίας του γαλλικού μοντέλου. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο ο πλούσιος εξοπλισμός που διέθετε από τη βασική έκδοση. Συν & Πλην (+): Οδική συμπεριφορά, άνεση (-): Αξιοπιστία
Το εσωτερικό του Megane έχει καλή ποιότητα κατασκευής και διακρίνεται για το σύγχρονο σχεδιασμό.
Στο δρόμο, το γαλλικό μοντέλο είναι σταθερό, αποπνέοντας ασφάλεια στον οδηγό του.