ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
TEST
Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 122PS
Διαβάστηκε από 8168 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Οδηγικά το Scirocco παρουσιάζει τα δυναμικά του χαρακτηριστικά
Αν και αυτή η έκδοση του Scirocco είναι η βασική τόσο από άποψη τιμής όσο και απόδοσης, ουσιαστικά δεν της λείπει το σπορ στοιχείο που προβάλλουν οι μεγαλύτερες εκδόσεις.
Το Scirocco, λίγους μήνες μετά τις 2λιτρες και 1,4 λίτρων (τουρμποκομπρεσσοράτες) εκδόσεις του, εφοδιάζεται με το μικρό, αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 141 δυναμομετρημένων ίππων. Διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων σε ό,τι σχετίζεται με την οδική του συμπεριφορά, το Scirocco 1,4 122PS καταφέρνει να αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση σε πολύ καλή τιμή αγοράς.
Εμφάνιση
Σχεδιαστικά το κουπέ αμάξωμα του "μικρού" Scirocco είναι πανομοιότυπο με των μεγαλύτερων αδελφών του και μόνο τα στενότερα ελαστικά μαρτυρούν την έκδοση αυτή όπως και το ότι στο λογότυπο "TSI" μόνο το "I" είναι κόκκινο και όχι το "SI" όπως στα πιο ισχυρά μοντέλα. Έτσι, παραμένει δυναμικό και σύγχρονο αισθητικά, με την επιβλητική εικόνα.
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο 1,4 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Scirocco αποδίδει 141 δυναμομετρημένους ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.282 κιλών. Παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και γραμμική λειτουργία στις μεσαίες και υψηλές στροφές, ενώ συνδυάζεται με αραιής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο διακρίνεται για το θετικό του κούμπωμα στις γρήγορες εναλλαγές. Η κατανάλωσή του είναι -αναλογικά με την ιπποδύναμη- χαμηλή.
Σε σχέση με το 1,4 των 160 ονομαστικών ίππων
• 1,7 δλ. πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα από στάση
• 0,4 δλ. πιο αργό στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 1,5 δλ. με 5η
• 1,9 δλ. πιο αργό στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 4,1 δλ. με 6η
• 1.750 ευρώ φθηνότερο
Εσωτερικό - Χώροι
Όπως και στο εξωτερικό του, έτσι και στο εσωτερικό του το Scirocco των 122 ονομαστικών ίππων δε διαφέρει σε τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέλφια του. Και εδώ το flat bottomed τιμόνι και τα ημιμπάκετ καθίσματα εκφράζουν ένα περισσότερο σπορ ύφος έναντι του EOS, από το οποίο δανείζεται το ταμπλό. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, όπως και η συναρμολόγηση και το φινίρισμα, ενώ οι χώροι επαρκούν για 4 επιβάτες. Ωστόσο ο χώρος αποσκευών έχει μικρό όγκο αλλά είναι βαθύς (292 λίτρων).
Οδική συμπεριφορά
Οδηγικά το Scirocco, ακόμα και σε αυτή την έκδοση, παρουσιάζει τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ και μέχρι το σημείο που ανταποκρίνεται ο κινητήρας, διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης. Η ανάρτηση, αν και σφιχτή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και επιτυγχάνει πολύ καλή σταθερότητα σε κάθε διαδρομή και ποιότητα κύλισης. Με την απενεργοποίηση του συστήματος της ευστάθειας (ESP), το Scirocco μόνο σε πολύ έντονη πίεση θα υποστρέψει, αλλά θα το κάνει προοδευτικά και προβλέψιμα. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση.