Διαβάστηκε από 21291αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2009
Για σβέλτες και καθημερινές μετακινήσεις
Το Colt Ralliart φέρει πολλές διαφορές σε σχέση με τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις ως προς το στήσιμό του στο δρόμο, όπως είναι η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το ενισχυμένο αμάξωμα με την καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Παράλληλα, συγκριτικά με το προγενέστερο CZT, έχει προστεθεί στα φρένα υποβοήθηση πέδησης (Brake Assist), με αυτόματη ενεργοποίηση των αλάρμ σε επιβράδυνση πανικού, καθώς και άλλα στοιχεία, όπως ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων, cruise control κ.λπ. Παρά το σπορτίφ χαρακτήρα του δεν είναι ιδιαίτερα κουραστικό στις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ από πλευράς άνεσης, μόνο στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας θα αντιδράσει με "ξερό" τρόπο. Η σταθερότητα που επιδεικνύει ικανοποιεί στις πιο πολλές περιπτώσεις, αλλά σε πολύ υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα δίνει την αίσθηση ότι "ελαφρώνει", γεγονός που αποδίδεται και στο σύστημα διεύθυνσης. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι ενώ έχει το απαιτούμενο βάρος, υπολείπεται σε πληροφόρηση, χαρακτηριστικό που θα αναζητηθεί ίσως περισσότερο σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτές οι τροχοί εμφανίζουν πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς, ενώ το M-ASTC, το οποίο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, αυξάνει μεν την ενεργητική ασφάλεια, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις "μπερδεύει" τον οδηγό με τον τρόπο που επεμβαίνει στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Βαθμολογία
Κινητήρας - Επιδόσεις
9
Ενεργ. ασφάλεια - Οδ. συμπερ.
8
Παθητική ασφάλεια
9
Εικόνα - Ποιότητα - Τεχνολογία
8
Ανεση
8
Χώροι
8
Αξιοπιστία
9
Κατανάλωση
10
Μεταπωλητική αξία
8
Σχέση τιμής - αξίας
9
Τελική βαθμολογία
8,60
Οι τροχοί εμφανίζουν αυξημένη πρόσφυση και το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς M-ASTC δεν αφήνει πολλά περιθώρια για "γλιστρήματα".
Στις ευθείες είναι σε θέση να κινηθεί με αυξημένες ταχύτητες, ωστόσο ο αυξημένος θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση μπορεί να ενοχλήσουν.