Διαβάστηκε από 12973αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/4/2009
Το iQ Multidrive, δε διαφοροποιείται αισθητικά από τις εκδόσεις με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιαστικά με νεανικό ύφος στο προφίλ.
Το νέο μίνι της Toyota με το αυτόματο κιβώτιο Multidrive καθίσταται ένα πραγματικό αστικό "παιχνίδι".
Συνδυάζοντας τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις με ένα νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το iQ αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στην κίνηση σε αστικούς δρόμους. Το iQ Multidrive, όπως ονομάζεται αυτή η έκδοση, δε διαφοροποιείται αισθητικά από τις εκδόσεις με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιαστικά με νεανικό ύφος στο προφίλ.
Κινητήρας -Επιδόσεις
Ο τρικύλινδρος κινητήρας του iQ με το κιβώτιο Multidrive παρουσιάζει σημαντικά υποδεέστερες επιταχύνσεις από στάση σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση, ωστόσο η άμεση λειτουργία του συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβωτίου (με την πίεση του γκαζιού το κιβώτιο φέρνει άμεσα σε ωφέλιμη περιοχή στροφών τον κινητήρα) του εξασφαλίζει καλές επιδόσεις εν κινήσει.
Οδική συμπεριφορά
Όπως προείπαμε, το βασικό χαρακτηριστικό του iQ Multridrive είναι ότι με το συγκεκριμένο κιβώτιο αποκτά έναν ακόμα περισσότερο αστικό χαρακτήρα. Ο οδηγός θα χαρεί την οδήγηση του μίνι αυτοκινήτου, η οποία είναι εύκολη και προσφέρει αίσθηση ασφάλειας στους
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του iQ Multidrive η μοναδική διαφορά που παρατηρείται σε σχέση με τις υπόλοιπες χειροκίνητες εκδόσεις του, αφορούν στον επιλογέα και στον πίνακα οργάνων, ο οποίος φιλοξενεί ένδειξη για οικονομική οδήγηση (ECO). Κατά τα άλλα, η εικόνα είναι το ίδιο σύγχρονη, με την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης να ικανοποιούν απόλυτα τους -με αρκετούς περιορισμούς- 3 ενήλικες επιβάτες και ένα μικρό παιδί. Ο χώρος για τις αποσκευές είναι ανύπαρκτος ουσιαστικά με 32 λίτρα χωρητικότητας, ωστόσο με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων εκείνος αυξάνεται στα 242 λίτρα.
Κιβώτιο Multidrive
Το κιβώτιο Multidrive που εφοδιάζεται το iQ είναι το νεότερο αυτόματο κιβώτιο της Toyota συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. H λειτουργία του είναι ομαλή και διαθέτει 3 επιλογές κίνησης, με την D να είναι η πιο ομαλή, τη S (Sport) να αλλάζει σε πιο ψηλές στροφές και τη θέση B του επιλογέα να ανεβάζει στροφές, φρενάροντας τον κινητήρα σε κατηφόρες. Το Multidrive συνεργάζεται με μια ένδειξη
ECO που βρίσκεται στο ταμπλό (απενεργοποιείται από το μενού εφ' όσον επιθυμεί ο οδηγός), ενημερώνοντας τον οδηγό για τη βέλτιστη οικονομική οδήγηση σε κάθε περίπτωση.
Σε σχέση με το χειροκίνητο iQ
• 19 κιλά πιο βαρύ
• 2,9 δλ. πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα από στάση
• 7,6 δλ. πιο γρήγορο στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα
• 17 δλ. πιο γρήγορο στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα
• 1.200 ευρώ ακριβότερο ανά έκδοση