Διαβάστηκε από 23796αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2009
Στο δρόμο κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν ο χαμηλός
θόρυβος κύλισης και η πολύ καλή άνεση.
Το καινούργιο Avensis με τον κινητήρα των 1,8 λτ. είναι ένα πλήρες οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, άνετους χώρους, πολύ καλές επιδόσεις και προσεγμένη ποιότητα σε λογική τιμή.
Το νέο μεσαίο Toyota είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης, των 1,6 λτ. (132 PS) και 1,8 λτ. (147 PS), το οποίο και δοκιμάζουμε. Παράλληλα να σημειώσουμε ότι το μεγαλύτερο μοτέρ προσφέρεται και σε έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Multidrive S). Εξωτερικά, δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με το 1,6 και χαρακτηρίζεται για την ελκυστική του σχεδίαση και την πιο πολυτελή εικόνα από το παλαιότερο.
Σε σχέση με το 1,6 • +15 ίπποι και 20 Nm ροπής
• Πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,3 δλ.
• Ταχύτερο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η κατά 1,4 δλ. και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η κατά 1 δλ.
• Ακριβότερο κατά 1.500 ευρώ στις ίδιες εκδόσεις (Elegant)
• Ίδια κατανάλωση βενζίνης Κινητήρας: Πολύ καλές επιδόσεις
Το Valvematic μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων, απόδοσης 147 ονομαστικών, το οποίο υιοθετεί τη φιλοσοφία Optimal Drive των νέων κινητήρων της εταιρείας, εμφανίζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ αυτό είναι ελαστικό και με θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο επιλογέα των 6 ταχυτήτων, με την αρκετά μακριά τελευταία σχέση μετάδοσης.
Παράλληλα, είναι πρόθυμος στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και ανεβάζει ρυθμούς, προσφέροντας πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει στο βάρους 1.442 κιλών αμάξωμα.
Στο δρόμο
Στο δρόμο κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν ο χαμηλός
θόρυβος κύλισης και η πολύ καλή άνεση.
Πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης. Οδηγώντας το μεσαίο Toyota, το πρώτο στοιχείο που γίνεται άμεσα αισθητό είναι η προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα της άνεσης μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, του χαμηλού θορύβου κύλισης και της πολύ καλής ηχομόνωσης. Έτσι, ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστες μετακινήσεις -ειδικά κατά την κάλυψη μακρινών αποστάσεων. Επιπλέον, εμφανίζεται ασφαλές και σταθερό σε κάθε διαδρομή, χωρίς να ξεχωρίζει για κάποιο "ιδιαίτερο" στοιχείο οδηγικά, αν και παρουσιάζεται αισθητά αναβαθμισμένο σε σχέση με το προγενέστερο, χάρη στο νέο δάπεδο και στη βελτιωμένη ανάρτηση και τιμόνι. Πρόσθετα, το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSC (απενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα) εξαλείφει κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης.
Εσωτερικό - χώροι
Το εσωτερικό διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τους άνετους χώρους που προσφέρει.
Ευρύχωρο με προσεγμένη ποιότητα.
Στο θάλαμο των επιβατών του Avensis 1,8 δεν παρατηρείται κάποια διαφορά σε σχέση με αυτό των 1,6 λτ., εκτός των επενδύσεων -ανάλογα την έκδοση. Έτσι, το ιαπωνικό μεσαίο σεντάν εμφανίζει προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, όπου έχει γίνει χρήση πολύ καλών σε υφή μαλακών πλαστικών στο άνω τμήμα του ταμπλό και των θυρών, με στιβαρή συναρμογή. Επίσης, η σχεδίαση είναι σύγχρονη αλλά "συγκρατημένη", ενώ από πλευράς χώρων θα φιλοξενήσει χωρίς προβλήματα έως 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους (509 λτ.).