ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2009
TEST
Η απογείωση της Chevrolet
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 67807 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2009
Ευχάριστη έκπληξη και στο δρόμο
Η Chevrolet για πρώτη φορά είναι σε θέση να προσφέρει κάτι πιο ουσιαστικό σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από το παραδοσιακό, αμιγώς οικογενειακό προφίλ που προσέγγιζε. Αυτό αρχικά επιτυγχάνεται μέσω της νέας πλατφόρμας Delta II του ομίλου GM (αυτή η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στο επόμενης γενιάς Opel Astra, στο Saab 9-1 και στο Opel Ampera). Όπως και η πλατφόρμα Delta Ι του 2003, η Delta ΙΙ αφορά και εκείνη σε προσθιοκίνητα μοντέλα του ομίλου, με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, που ισχύει και για το Cruze. Πάντως, έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις πάνω στη δομή της ανάρτησης (νέα υποπλαίσια και σύνδεσμοι), με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο στιβαρή, κάτι που γίνεται αντιληπτό σε οδηγικό επίπεδο. Έτσι, το Cruze επιδεικνύει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όντας άνετο και σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες, με την ανάρτηση να έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, περιορίζοντας έτσι τις κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές και τα φαινόμενα μεταφοράς φορτίου. Η κατευθυντικότητα του οχήματος και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται σε πρωτόγνωρα υψηλά επίπεδα για αυτοκίνητο της εταιρείας, ενώ άλλος ένας τομέας που το Cruze εμφανίζει βελτίωση, είναι η αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό του. Σε δρόμο με στροφές, οι περιορισμένες κλίσεις δεν επηρεάζουν τη γρήγορη κίνησή του, ενώ η ουδετερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Cruze υπό πίεση, με το ESP (από το βασικό εξοπλισμό) να μη χρειάζεται να επέμβει. Η αίσθηση θα μπορούσε να είναι καλύτερη όσον αφορά στο σύστημα διεύθυνσης, ωστόσο δεν υπολείπεται σε αμεσότητα, ενώ τόσο ο επιλογέας όσο και τα φρένα κρίνονται υπέρ το δέον καλά στους τομείς της αίσθησης και της αποτελεσματικότητας.
Η ουδετερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό αντίδρασης του Cruze, ενώ, αν χρειαστεί, το ESP που διατίθεται στάνταρ θα επαναφέρει σε τάξη το αμάξωμα. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή.

Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, ενώ το Cruze διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα που επιδεικνύει.

 
 Chevrolet Cruze 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Oδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα