Διαβάστηκε από 3069αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/5/2009
¶νετη και υπερ-ασφαλής
Με ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα και πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης
του οδηγού, η S-Class "πατάει" στο δρόμο με αρχοντική σιγουριά.
Την ανανεωμένη και υβριδική
S- Class είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε στους γερμανικούς δρόμους και συγκεκριμένα στην περιοχή του Μέλανα Δρυμού. Το υβριδικό αυτοκίνητο με 7άρι αυτόματο κιβώτιο κινείται σχεδόν εξίσου ήσυχα και σβέλτα με τις απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του. Η καμπίνα είναι πολύ καλά μονωμένη και οποιοιδήποτε θόρυβοι και μικροκραδασμοί προκαλούνται από τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, φτάνουν στα αυτιά των επιβατών μόνο στις πολύ υψηλές στροφές, αλλά με πολύ περιορισμένη ένταση. Εξαιρετικά αθόρυβο είναι και το σύστημα start/stop. Φυσικά, η ρύθμιση της ανάρτησης, ειδικά στις εκδόσεις με την πνευματική λειτουργία τους (ΑIRMATIC), προσφέρει κορυφαία άνεση, ενώ καλή είναι η λειτουργία του υδραυλικού τιμονιού με το σύστημα Direct-Steer. Μοναδικό "ψεγάδι" η σπογγώδης και αρκετά σκληρή αίσθηση στο πεντάλ του φρένου της S 400 Hybrid. Συνολικά, παρά το μεγάλο της όγκο, η
S- Class οδηγείται ευχάριστα και δύναται να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, δίχως να κουράσει οδηγό και επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να χαλαρώσουν απολαμβάνοντας μασάζ από τα ρυθμιζόμενα σε στήριξη καθίσματα και παρακολουθώντας το αγαπημένο τους τηλεοπτικό πρόγραμμα ή βίντεο κλιπ στο σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου.