ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/6/2009
TEST
Στον αστερισμό των κουπέ
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 14396 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2009
Ασφαλής και διακριτικά σπορτίφ
Η E-Class Coupe εμφανίζει πιο σπορτίφ προσανατολισμό σε σχέση με τη σεντάν, γεγονός που αντιλαμβάνεται άμεσα εκείνος που θα την οδηγήσει. Χαρακτηριστικό που έχει να κάνει με μια σειρά επιμέρους παραμέτρων, όπως είναι η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις μαζί με το πιο κοντό μεταξόνιο και το χαμηλότερο βάρος του αυτοκινήτου. Συνολικά είναι πιο συμπαγής και ομοιογενής στις αντιδράσεις της σε γρήγορους ρυθμούς, ειδικά στις στροφές, παρέχοντας καλύτερη οδηγική αίσθηση σε σχέση με άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, χωρίς να φτάνει τα επίπεδα της -κορυφαίας στον τομέα- BMW. Ωστόσο, σε δρόμους που γλιστρούν, απαιτείται σύνεση με το πάτημα του γκαζιού και εφ' όσον το ESP είναι μερικώς απενεργοποιημένο, καθώς οι 292 ίπποι στους πίσω τροχούς προκαλούν εύκολα υπερστροφή. Διαφορετικά, με το ηλεκτρονικό βοήθημα σε λειτουργία, δεν τίθεται θέμα παρέκκλισης από την προεπιλεγμένη πορεία. Επίσης το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση και αμεσότητα, αν και είναι σχετικά ελαφρύ, προκειμένου να διευκολύνει τους ελιγμούς, Υποδειγματική σταθερότητα εμφανίζει στις ευθείες των εθνικών οδών, όπου "μαζεύει" χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία, χωρίς ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες να το αντιληφθούν. Επιπλέον, η άνεση από την ανάρτηση διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα, συνεπικουρούμενη από την υψηλή ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
Εμπρός ανάρτησηΤριών συνδέσμων, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
Πίσω φρέναΑερ. δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,9
Υποβοήθηση τιμονιούΥδραυλική
Στροφές τιμονιού2,7
Διάσταση ελαστικών*235/45 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής
Η E-Class Coupe κινείται με αυξημένα επίπεδα ασφάλειας και ανέσεων σε κάθε διαδρομή και σε υψηλές ταχύτητες.

Με τη μερική απενεργοποίηση του ESP, η υπερστροφή προκαλείται εύκολα, αλλά ελέγχεται μέσω του ικανοποιητικού σε αίσθηση τιμονιού.

 
 Νέα Mercedes-Benz E-Class Coupe 350 CGI BlueEFFICIENCY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Τεχνολογία - ασφάλεια
Εξοπλισμός - τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία