Διαβάστηκε από 9681αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/6/2009
Nέο Audi A5 Cabriolet: άνεση & αυξημένη πολυτέλεια
Με μαλακή υφασμάτινη οροφή, έντονες δόσεις πολυτέλειας, εσωτερικό για 4 επιβάτες και μοτέρ 212 πραγματικών ίππων, το νέο
μεσαίο Audi A5 Cabriolet δηλώνει πλέον "παρών", αντικαθιστώντας το Α4 Cabriolet.
Σύγχρονο και αρκούντως δυναμικό τόσο το εμπρός, όσο και το πίσω άκρο του ανοιχτού Α5 προέρχεται εξ ολοκλήρου από το A5 Coupe. Εκεί που το Cabriolet διαφέρει βέβαια, είναι κοιτώντας το προφίλ του, όπου η υφασμάτινη οροφή προδίδει αρκετή φινέτσα και έντονη προσωπικότητα, όπως άλλωστε απαιτείται σε ένα premium μεσαίο αυτοκίνητο. Κινητήρας - Με χαμηλή κατανάλωση και 212 hp. Ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του ανοιχτού Α5 απέδωσε στο δυναμόμετρο 212 ίππους και 365 Nm ροπής στις 2.970 σ.α.λ. Αν και παρουσιάζεται κάπως απρόθυμος στις χαμηλές στροφές, συνολικά κινεί ικανοποιητικά γρήγορα το βαρύ αμάξωμα του κάμπριο της Audi (1.706 κιλά). Αρκετά χαμηλή είναι και η κατανάλωση καυσίμου (6,8 λτ./100 χλμ.).
Οροφή: Ανοίγει σε 15 δλ.
Η οροφή του Α5 Cabriolet χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 17 για να κλείσει, κάνοντας απλώς χρήση του ειδικού πλήκτρου δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων. Η υφασμάτινη δομή της φέρει 3 διαφορετικά στρώματα μονωτικών ενισχύσεων.
Πολύ ποιοτικά υλικά και κορυφαία συναρμογή συνθέτουν το δίχως φαντασία σχεδιασμένο εσωτερικό του νέου Audi A5 Cabriolet.
Απλά καλοί κρίνονται οι χώροι στην καμπίνα του Α5 Cabriolet.
Εσωτερικό - Χώροι - Πολυτέλεια για 4.
Το εσωτερικό του A5 Cabriolet είναι πολυτελές αλλά αυστηρό σχεδιαστικά. Τα μαλακά υλικά που το συνθέτουν, καθώς και η συναρμολόγηση και το φινίρισμά τους βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Εν τω μεταξύ, στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικες κανονικού αναστήματος θα βρουν οριακό περιθώριο για τα κεφάλια τους, αλλά αρκετό χώρο για τα γόνατα. Όσο για το πορτ μπαγκάζ, ο διαθέσιμος όγκος είναι 380 λίτρα με την οροφή κλειστή και 320 λίτρα με την οροφή ανοιχτή.
Στο δρόμο - Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Το A5 Cabriolet είναι ενισχυμένο σε κολόνες και πλαίσιο, ώστε να έχει ασφαλή χαρακτηριστικά, αν και οι στρεβλώσεις του αμαξώματος δεν απουσιάζουν και απέχει πολύ από την στιβαρότητα του πλαισίου της ανταγωνίστριας BMW 3 Cabrio. Στα μειονεκτήματα συγκαταλέγονται και η περιορισμένη πληροφόρηση από το υδραυλικό τιμόνι καθώς και οι διακριτικές τάσεις υποστροφής. Από την άλλη, μας άρεσε πολύ η προσφερόμενη από την ανάρτηση άνεση, τα πολύ αποτελεσματικά φρένα και η αρκετά καλή ποιότητα κύλισης ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση, η Audi επένδυσε σε ένα μεσαίο κάμπριο, το οποίο δε σε κερδίζει για το σπορτίφ ύφος του, αλλά για την άνεση και την αυξημένη πολυτέλεια που προσφέρει.